مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت : نهم دی درس عبرت است برای همه کسانی که با بنیان های انقلاب اسلامی دربیافتد. انقلاب اسلامی بنیان و چهارچوب‌هایی دارد که تاکنون این انقلاب را حفظ و تداوم بخشیده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 30 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الله عبدالملکی در گرامیداشت حماسه ۹دی‌ در مصلی شهر ایلام گفت: مردمان این استان در کشور به‌عنوان مردمان انقلابی، ولایتمدار و بصیر در کشور شناخته می شوند و مرز ایلام در دوران دفاع مقدس مرزی مستحکم و نفوذ‌ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی به پیشگامی ایران در حال شکل گیری است، افزود: جبهه استکبار برای مقابله با نظام اسلامی از همه ظرفیت‌ها و توان خود استفاده کرده و کشور را در درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی کرده است که مصادق بارز جنگ اقتصادی جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، تحریم‌ها بود.

 عبدالملکی ادامه داد: جبهه استکبار اکنون با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) پس از سالها پرچم نظام اسلامی را با اساس توحید ناب محمدی‌(ص)، پشتوانه فقه اسلامی و با نصرت از امام زمان(عج) با اهتزار درآورد و پایه‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: ایران، پس از قرن‌ها دیانت و توحید را در جهان زنده کرد، ایران امروز پایگاه و پایتخت توحید در جهان است.

دکتر عبدالملکی عنوان کرد: پس از روی‌کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم ۵۰ کشور کمونیستی متوجه شدند دین اسلام باعث قدرت و اقتدار خواهد شد و در ۳۰ کشور شرق آسیا دین احیا شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در بخش دوم سخنان خود با اشاره مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: حماسه ۹ روز بصیرت، هوشمندی مردم و میثاق دوباره با ولایت بود و ۹‌ دی مبدا جدیدی برای نظام اسلامی بود‌.

وی اضافه کرد: نهم دی درس عبرت است برای همه کسانی که با بنیان های انقلاب اسلامی دربیافتد. انقلاب اسلامی بنیان و چهارچوب‌هایی دارد که تاکنون این انقلاب را حفظ و تداوم بخشیده است.

دکتر عبدالملکی در پایان سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو هر رای مردم در توسعه و جهت‌دهی برای حل مشکلات کشور موثر و تاثیرگذار است اگر یک مجلس قوی تشکیل شود، مشکلات جامعه در مسیر مرتفع شدن قرار خواهد گرفت./م

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار