معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: هیچ دستگاهی نیست که بر روی سلامت جامعه تاثیر گذار نباشد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷ 01 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی در جشنواره کشوری اتا (اشتراک‌گذاری تجربیات ارزشمند اجتماعی) با بیان اینکه پاسخگویی نظام سلامت، نهاد ها و سازمان های بین بخشی نسبت به مسائل اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: هیچ دستگاه و نهادی نیست که مستقیم یا غیر مستقیم که بر روی سلامت جامعه تاثیر گذار نباشد.
 
وی افزود: اینکه انتظار داشته باشیم نظام سلامت تنها پاسخگوی سلامت جامعه باشد انتظار ناقصی است، بلکه باید کشاورزی، آموزش، صنایع، راه و شهرسازی، معماری و ... همگی درگیر شوند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه ارتقاء سلامت جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: در مجموع نظام سلامت مجموعه ای از مردم، سازمان ها و منابعی است که بر اساس سیاست ها و قوانين ملی در کنار یکدیگر قرار گرفته تا سلامت جامعه را ارتقاء دهند.
 
گفتنی است؛ جشنواره اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند اجتماعی در حیطه های مختلف و محورهای دوگانه بیماریهای غیرواگیر و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت برپا شده است.جمعا ۴۱۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که شامل ۱۴۵ پوستر و ۱۶ سخنرانی کلیدی است و اساتید از ۲۳ دانشگاه کشور در این جشنواره حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار