معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی؛
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه طی سال جاری به نوعروسان نیازمند سراسر کشور اهدا شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 01 January 2024

به گزارش تابناک ایلام سردار سید ضیاء‌الدین حزنی در آیین اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام و اجرای طرح نهضت ازدواج آسان بیان داشت: هر سری جهیزیه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشته و این اقلام از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی ایرانی و با هدف حمایت از تولید کالای داخلی خریداری و در اختیار زوج های جامعه هدف قرار گرفته است.

وی افزود : در استان ایلام نیز با احتساب جهیزیه‌های امروز، تاکنون سه هزار و ۵۵ سری جهیزیه بین نوعروسان جامعه هدف کمتیه امداد، بهزیستی و نیازمندان متفرقه که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، توزیع شده است.

یردار حزنی مطرح کرد :  تمام کارخانه‌های تولید جهیزیه در کشور فعال شده و سپاه هیچ مشکلی در زمینه تامین و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان جامعه هدف خود ندارد.

وی خاطرنشان کرد :  هرچند سپاه به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی حافظ نظام و انقلاب است، اما در حوزه‌های دیگری چون محرومیت زدایی، سازندگی، معیشتی، عمرانی و دیگر بخش‌ها حضوری پررنگ دارد.

سردار حزنی گفت : اهدای جهیزیه و همچنین برگزاری مراسم ازدواج گروهی زوجین باعث ترویج فرهنگ ازدواج آسان و عاملی برای کاهش طلاق در جامعه می شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار