سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نمی‌دانم چرا از هر داوری تعریف می‌کنیم دیگر به او قضاوت نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 01 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، ساکت الهامی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان شرایط را می‌دانستیم که بازی سخت و تاکتیکی بود و از داور بین‌المللی کشور هم تشکر می‌کنم، اما از کمک داور گلایه می‌کنم، زیرا در یکی دو نوبت ضرر کردیم می‌توانستیم برنده باشیم. افشاریان زحمت می‌کشد اما زحماتش به بار نمی‌نشیند. نمی‌دانم چرا از هر داوری تعریف می‌کنیم دیگر به او قضاوت نمی‌دهند. این داور از داوران خوب فوتبال ما است و من حتی گفتم اگر او پنالتی نگیرد و دو نفر هم اخراج نکند باز هم جزو داوران خوب است، اما این داور هم باید حمایت شود.

* ما روزهای سختی داشتیم

وی افزود: اول بازی، خیلی بازی خوب و تاکتیکی بود. دو تیم منتظر اشتباه حریف بودند. ما می‌توانستیم در دقایق آخر بازی نتیجه را عوض کنیم و پیروز شویم. افشاریان رئیس کمیته داوران هم زحمت می‌کشد. اما اشتباهات داوران نباید اینگونه باشد ما می‌توانستیم در دقایق پایانی برنده بازی باشیم و با  احترام به تیم خوب پرسپولیس می‌توانم بگویم حق‌مان سه امتیاز بازی بود. ما روزهای سختی داشتیم. امروز مردم با اشتیاق به ورزشگاه آمده بودند و  همه خوشحال به خانه رفتند. این چیزها قشنگ است و هیچ چیز در کشور نمی‌تواند جای آن را بگیرد. از مدیرعامل باشگاه مس تقاضا می‌کنم که به باشگاه ما توجه ویژه‌‌‌ای داشته باشد. تیم‌های دیگر بودجه‌های‌شان افزایش یافته، اما ما همان بودجه فصل گذشته را داریم؛ البته کارگروهی تشکیل شده و قرار است شرایط بهبود پیدا کند. مس رفسنجان سمبل استان و شهر رفسنجان است. در دور رفت خوب امتیاز جمع نکردیم، اما در دور برگشت می‌توانیم بهتر باشیم.

* هر مدیری صبر نمی‌کند

الهامی افزود: از پورمحمدی هم تشکر می‌کنم ما پنج هفته پشت‌سر هم بازنده شدیم. هر مدیری صبر نمی‌کند. هرچند فوتبال ما با کیفیت بود، اما آنها هم صبر کردند ولی ما هم مشکلاتی داشتیم. می‌گویید امروز مس رفسنجان خوب بازی کرد، اما ما در بازی‌های گذشته هم مقابل ملوان و تیم‌های دیگر هم خوب بازی کردیم ولی امروز لطف خدا شامل حال ما شد. مقابل پرسپولیس چندین موقعیت گلزنی به دست آوردیم، اما در بازی‌های دیگر هم این وضعیت را داشتیم.

* درگیری بازیکنان‌مان را کتمان نمی‌کنم

الهامی در مورد درگیری بازیکنان تیمش گفت: این اتفاق رخ داده و آن را کتمان نمی‌کنم. می‌گویم در همه تیم‌های دنیا هم این اتفاقات رخ می‌دهد اما بازیکنان ما تحت فشار هستند و داشتند منفجر می‌شدند. یکی دو نفر از بازیکنان هم عضله‌های پای‌شان گرفته بود نه به خاطر دوندگی زیاد بلکه به خاطر استرس و گرفتگی عضلات؛ قطعاً سایت باشگاه می‌نویسد که با این افراد برخورد می‌شود، اما بازیکنان نباید اینگونه کام مردم را تلخ کنند. این اتفاق رخ داد و باید جلویش گرفته شود تا دیگر تکرار نشود. نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم. من خودم داخل رختکن نرفتم نمی‌دانم کدام بازیکنان با هم درگیر شدند، اما قطعاً کمیته انضباطی باشگاه با آنها برخورد خواهد کرد، اما باز هم از مدیرعامل شرکت مس می‌خواهم که به باشگاه نگاه ویژه‌ای داشته باشد. ما خوب امتیاز نگرفته‌ایم، اما در دور برگشت جبران می‌کنیم. من از مردم خوب رفسنجان هم تشکر می‌کنم.

*  اختلافی در تیم نیست

وی در مورد اینکه جو روانی تیم را در نیم‌فصل دوم چگونه کنترل خواهد کرد، گفت: در تیم نمونه دیگری از اتفاقات امروز ندارید، چنین اتفاقاتی رخ نداده ما زیر فشار 5 باخت متوالی بودیم و بازیکنان می‌خواستند از تیم خوب پرسپولیس امتیاز بگیرند؛ قبلاً اختلاف داخلی وجود نداشت و اختلافی در تیم نیست. این چیزها در فوتبال رخ می‌دهد، اما نباید عادی شود. در بهترین تیم‌های دنیا هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد ولی نباید تکرار شود.

* قطعاً تیم را تقویت می‌کنیم 

سرمربی مس رفسنجان در مورد برنامه‌اش در زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل عنوان کرد: ما قطعاً تیم را تقویت می‌کنیم اما اکنون نمی‌توانم بگویم چه بازیکنی می‌رود یا می‌ماند یک دفاع راست تیم عراقی هم به ما اضافه شده یکی دو نفر شاید اصلاً خودشان بخواهند بروند.

* اگر فشار باخت‌های قبل نبود، می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

وی در مورد اولتیاتوم باشگاه به او گفت: دیروز هم در موردش صحبت کردم. در این شرایط باشگاه می‌تواند همین امروز یا فردا بردارد یا حتی دیروز می‌توانست این کار را بکند وقتی در فوتبال نتیجه نگیرید طبیعی است که این اتفاقات رخ می‌دهد اما فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهیم. سپاهان امروز سومین باخت متوالی‌اش را متحمل شد ما هم سه برد متوالی داشتیم نمی‌گویم باخت عادی است، باخت خیلی سخت است. اما اگر فشار باخت‌های قبل نبود در 20 دقیقه آخر می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار