نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فداکاری و از خودگذشتگی مادران و همسران شهدا نماد بارزی از صبر و ایثار است.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 03 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار شامگاه سه شنبه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در دیدار با همسر شهید «قاسم کاظمی» و مادر شهید «عبدالله نورزاده» با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا الگوی بی‌بدیل صبر، ایثار و مقاومت برای مردم هستند و سهم این عزیزان در انقلاب و دفاع مقدس قابل توجه است.

وی بیان کرد: مادران و همسران شهدا در جامعه صبورانه به ایفای نقش می‌پردازند و مقاومت و صبوری آنان برای مردم و جوانان الگویی ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: همسران شهدا با صبر و پایداری و پرورش فرزندانی صالح، ادامه دهنده راه شهدا در حفظ ارزش‌های اسلامی هستند.

حجت الاسلام والسلمین کریمی تبار یادآور شد: امروز اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی زنده مانده به دلیل صبر و استقامت و ایستادگی بر آرمان‌های شهدا توسط خانواده‌های شهدا به ویژه مادران شهیدان است که صبر پیشه کردند و پرچم ایثار فرزندان خود را برافراشته نگاه داشتند.

"جمال سدی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدارها با اشاره اینکه به رغم همه مشکلات، خانواده‌های شهدا ایثارگران پای نظام و انقلاب هستند، بیان کرد: امروز اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده مانده است، به دلیل صبر و استقامت و ایستادگی همین مادران و همسران شهدا است.

شهید «عبدالله نورزاده »۱۹ خرداد ۱۳۸۲ در منطقه مرزی مهران در حین پاکسازی میادین مین و شهید «قاسم کاظمی» آذرماه سال ۱۳۶۰ در یکی از عملیات‌های شناسایی در عمق خاک دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار