امام جمعه شهرستان بهمئی در پی شهادت تعدادی از هم وطنان در مراسم سالگرد شهید سلمانی پیامی صادر کرد و عموم مردم این شهرستان را جهت شرکت در تجمع مردمی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 04 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

فاجعه انفجار تروریستی امروز در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.
خون پاک انسان‌هایی بی سلاح و آزاده و شهروندانی بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آن‌ها ساخت، اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد.
بار دیگر دست‌های آلوده‌ی کفر و نفاق و تکفیر از آستین یکی از اعمال این جریانات خبیث بیرون آمد و جمعی از زائرین مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مقاومت جهان را شهید و مجروح ساخت.

امروز دشمن با همه توانش به امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده است و می‌خواهد وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی را از آنان بگیرد جنایت هولناک و بزرگی در مراسم مردمی سالروز سردار دل‌ها شهید حاج قاسم رقم خورد.

این حادثه غمبار هویت و چهره کریه و پلید عاملان و مسببان این جنایت آمریکای جنایتکار و رژیم خبیث صهیونیستی را برای جهانیان نمایان ساخت.

دشمن وحدت و همگرایی ملت را هدف قرار داده است، اما بی‌تردید اینگونه اقدامات قادر نیست ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی را از مسیر ولایتمداری، دینداری، پیشرفت، حل مشکلات و مبارزه با ظلم و فساد منحرف و یا متوقف سازد. صعود این ملت صبور و استوار به قله‌های رفیع سربلندی حتمی بوده و هیچ طرح و توطئه‌ای مانع نیل به اهداف این مسیر نورانی نخواهد شد.

شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و امام المسلمین رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران بویژه مردم استان کرمان و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده، علو درجات آن شهیدان بزرگوار را از درگاه خداوند متعال خواستارم؛ لذا ضمن محکومیت این جنایت هولناک و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه؛ از مردم غیور و شجاع و استکبار ستیز شهرستان بهمئی دعوت می‌نماید تا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ نفرت و انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیست به نمایش بگذارند.

اسماعیل صلواتی

امام جمعه شهرستان بهمئی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار