معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 04 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در این پیام آورده است: حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت جمع کثیری از زائران گردید ثابت کرد که سلیمانی شهید از حاج قاسم برای دشمن زبون خطرناک‌تر است و در اتحاد و انسجام جبهه مقاومت برای حذف رژیم غاصب اسرائیل تأثیرگذارتر؛ امروز زن و مرد، پیر و جوان در شرایطی که عاشقانه برای تجدید میثاق با ولایت و محور مقاومت بر مزار سرباز قاسم سلیمانی حاضر شده بودند به خاک و خون کشیده شدند و این اقدام مذبوحانه اوج ذلت و خباثت دشمن را برای جهانیان بیش از گذشته به اثبات رسانید.

بی‌شک این اقدام خباثت‌آمیز و وحشیانه از سوی سربازان ولایت و جبهه مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند و تقاص خون این شهیدان با اقتدار از دشمنان ستانده خواهد شد، که تحقق وعده الهی قریب است.

این حادثه غم‌انگیر که قلب نازنین حضرت ولیعصر (عج) را به درد آورد را به محضر رهبری عزیز انقلاب، ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا خصوصا مردم شریف و نجیب کرمان تسلیت عرض نموده، برای تمامی مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار