نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با صدور پیام‌های جداگانه‌ای شهادت جمعی از هموطنانمان را در حادثه تروریستی کرمان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 04 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) با صدور پیام‌های جداگانه‌ای شهادت جمعی از هموطنانمان را در حادثه تروریستی کرمان تسلیت گفتند.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

«۱۳ دی‌ماه در سالروز میلاد پر نور و سعادت حضرت صدیقه کبری علی‌ها سلام شاهد جنایتی هولناک از سوی دشمنان این ملت و این خانواده بودیم، تروریست‌های خبیث با هدایت اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود جمعی از مردمی که زائر محبوب دلشان بودند را به خاک و خون کشیده و ایران اسلامی را داغدار کردند.

اولا بدانند با این رذالت‌ها نمی‌توانند از اضمحلال و نابودی خود جلوگیری کنند، رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این دست و پا زدن‌ها نجات‌دهنده او نخواهد بود.

ثانیا، این ملت حسینی را هنوز نشناخته‌اید و دچار اشتباه محاسباتی می‌شوید، مقتدای این مردم سید الشهدای کربلاست اگر کربلا خاموش شد ملت عاشورایی و نهضت خمینی هم خاموش می‌شود. هر چه از ما بکشید ملت را مقاوم‌تر و حاضرتر در صحنه نموده‌اید، نمونه‌های فراوانی را قبلاً دیده‌اید و در این حادثه هم فردا جمعه خواهید دید که در سراسر این کشور چه خروشی علیه جنایت شما برپا می‌شود.

مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری هم در شهرکرد و در همه میعادگاه‌های نماز جمعه استان نفرت و انزجار خود را از این پلیدی‌ها نشان داده و فریاد انتقام سر خواهند داد و البته به زودی شاهد انتقام نهایی هم خواهند بود و نصرت الهی را در محو رژیم غاصب خواهند دید.»

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال بختیاری با صدور پیامی فاجعه گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

در سالگرد شهادت سردار دل‌ها خباثت و دئانت دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین بار دیگر فاجعه‌ای خونین و غمباری را رقم زد، این واقعه دردناک دل‌های مردم را داغدار کرد.

این فاجعه نشان داد دشمنی عمال و ایادی شیطان، با مردم ایران نه تنها تمامی ندارد بلکه روز به روز شدیدتر و کینه توزانه‌تر می‌شود. دشمن خبیثی که از ریختن خون بیگناهان، زنان و کودکان ابایی ندارد.

این واقعه جنایتکارانه را به شدت محکوم می‌کنیم و اطمینان داریم که نیرو‌های نظامی و امنیتی فداکار و مخلص ایران اسلامی در اسرع وقت مرتکبان این فاجعه دردناک و ضدبشری را شناسایی کرده و دیری نخواهد پایید که مجازاتی سخت و سنگین را خواهند چشید.

این واقعه دردناک را به محضر مقدس حضرت، ولی عصر (ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری (دام عزه) و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای بازماندگان شهدای این واقعه صبر جمیل مسئلت دارم. ایزدمنان شهیدان مظلوم این فاجعه را با اباعبدالله الحسین (ع) و سیدالشهدای مقاومت، همنشین و محشور فرماید.

علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) جنایت تروریستی در کرمان را محکوم کرد

«متن اطلاعیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

در چهارمین سالروز شهادت مرد میدان و سردار محبوب قلوب آزادیخواهان جهان، شیاطین جنایت پیشه و دشمنان شرور بشریت، فاجعه دیگری رقم زدند و جمعی از هموطنان زائر گلزار شهدای کرمان را به خاک و خون کشیدند.

این واقعه غمبار نشان داد، دشمنان ملت ایران، بویی از انسانیت نبرده و حتی تاب دیدن و تحمل ابراز ارادت مردم بیگناه به قهرمان خودشان را هم ندارند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدیده و همچنین آرزوی سلامتی برای مجروحین، آمادگی خود را برای اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا در راستای پاسخ سخت به آمران، عاملان و مسببان و حامیان این جنایت تروریستی اعلام می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار