اختصاصی تابناک کهگیلویه وبویراحمد
از روز گذشته بازار اخبار اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی داغ داغ بوده و البته بازار شایعات داغ‌تر از واقعیت اخبار.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ 05 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از روز گذشته بازار اخبار اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی داغ داغ بوده و البته بازار شایعات داغ‌تر از واقعیت اخبار.
پیگیری‌های تابناک کهگیلویه و بویراحمد از منابع مطلع حکایت از رد صلاحیت برخی کاندیدا‌های مطرح دارد؛

بنابراین گزارش از مهمترین افراد صلاحیت شده تاکنون عدل هاشمی پور در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی است.
همچنین بنابر اخبار رسیده به تابناک از حوزه بویراحمد، دنا و مارگون، محمد بهرامی تایید صلاحیت نشده است.
لازم به توضیح است در حوزه گچساران هم یکی از اصولگرایان مطرح عدم احراز خورده است. ضمن اینکه در این حوزه یکی دیگر از کاندیدا‌ها عدم تایید صلاحیت خورده است.

بیانیه عدل هاشمی پور

عدل هاشمی پور با ارسال بیانیه اول خود به تابناک کهگیلویه و بویراحمد نوشت : 
مردم شریف و ولایت مدار شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
سلام علیکم

آنچه که امروز قلب دنیای اسلام و دل آزادیخواهان جهان را جریحه دار نموده، حرکت غیر انسانی و ضد بشری داعش و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل است.
ضمن عرض تسلیت مجدد بمناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان، از همگان تقاضا مندم.
حرمت ایام سالگرد شهادت زنده یاد سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر حادثه تروریستی اخیر را کاملاً مراعات نموده و از هرگونه رفتار هیجانی و احساسی در خصوص تأیید صلاحیت و یا عدم تأیید کاندیدا‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی جداً پرهیز نمایند.

همه مردم عزیز کشورم از تمامی اقشار، صنوف و سلایق بویژه شما عزیزان خاصه جوانان و اصحاب رسانه و قلم را به حضور پرشور و شعور انتخاباتی و حضور گرم و فعال در پای صندوق‌های رأی (مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) دعوت می‌نمایم.
چراکه یکی از راه‌های مقابله با دشمن و مأیوس کردن او همین امر است.
همه ما به جایگاه رفیع هیئت‌های اجرایی، دفاتر نظارت و بازرسی، خاصه شورای محترم نگهبان مستحضر و پایبندی به تصمیمات و مصوبات آن را مطابق قانون اساسی بر خود فرض می‌دانیم.

اینجانب نیز در کمال خضوع و افتخار، با طیب خاطر و کمال آرامش خود را به این مهم مقید، متعهد و پایبند می‌دانم و هرگز از این مسیر عدول نخواهم کرد.

اکنون که بنا به تشخیص هیئت مرکزی نظارت، صلاحیتم مورد تأیید قرار نگرفته، ضمن تشکر از زحمات این عزیزان به قانون تمکین نموده و مطابق قانون و در فرصت تعیین شده مراتب اعتراض و پیگیری خود را از طریق مراجع مربوطه تا حصول نتیجه نهایی انجام خواهم داد

صمیمانه، خاضعانه و مصرّانه از مردم عزیز دیارم خاصه حامیان و هواداران پرشمار تقاضامندم؛ اخلاق اسلامی و اخلاق سیاسی را رعایت نموده و از انجام هرگونه حرکت احساسی و خارج از شأن، شرع و قانون اکیداً خودداری نمایند و هرکس غیر از این انجام دهد، بی شک، در جهت خواست دشمن در کمین نشسته، قدم برداشته و همگام و همراه او می‌باشد.

بر خود لازم می‌دانم از همه بزرگوارانی که در این مدت نسبت به بنده اظهار لطف و محبت داشته و مرا شرمنده حضور و حمایت خویش قرار داده و متحمل زحمت شدند صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و عاقبت بخیری همگان را از خدای بزرگ خواهانم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

عدل هاشمی پور
پانزدهم دیماه هزار و چهارصد و دو

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
با امید به خدا تایید میشوید حاج هاشمی عزیز
حسین ظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
خداروشاهدمی گیرم اصلح ترهمه این افرادی ماهمه یه صداومتحدتااخرایساده ایم وازشورای محترم نگهبان خواهش میکنیم تجدیدنظرفرمایید.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
پاک ترین نماینده تایید نشد.هم.پرتلاش بود وهم زحمتکش. حاج هاشمی پور عزیز چرا تاییدش نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
درود بر بزرگواری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار