عدل هاشمی پور بیانیه اول خود پس از اعلام رد صلاحیت وی از طرف شورای نگهبان را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ 05 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور در پی رد صلاحیت خود از طرف شورای نگهبان با ارسال بیانیه اول خود به تابناک کهگیلویه و بویراحمد نوشت:
مردم شریف و ولایت مدار شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
سلام علیکم

آنچه که امروز قلب دنیای اسلام و دل آزادیخواهان جهان را جریحه دار نموده، حرکت غیر انسانی و ضد بشری داعش و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل است.
ضمن عرض تسلیت مجدد بمناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان، از همگان تقاضا مندم.
حرمت ایام سالگرد شهادت زنده یاد سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر حادثه تروریستی اخیر را کاملاً مراعات نموده و از هرگونه رفتار هیجانی و احساسی در خصوص تأیید صلاحیت و یا عدم تأیید کاندیدا‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی جداً پرهیز نمایند.

همه مردم عزیز کشورم از تمامی اقشار، صنوف و سلایق بویژه شما عزیزان خاصه جوانان و اصحاب رسانه و قلم را به حضور پرشور و شعور انتخاباتی و حضور گرم و فعال در پای صندوق‌های رأی (مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) دعوت می‌نمایم.
چراکه یکی از راه‌های مقابله با دشمن و مأیوس کردن او همین امر است.
همه ما به جایگاه رفیع هیئت‌های اجرایی، دفاتر نظارت و بازرسی، خاصه شورای محترم نگهبان مستحضر و پایبندی به تصمیمات و مصوبات آن را مطابق قانون اساسی بر خود فرض می‌دانیم.

اینجانب نیز در کمال خضوع و افتخار، با طیب خاطر و کمال آرامش خود را به این مهم مقید، متعهد و پایبند می‌دانم و هرگز از این مسیر عدول نخواهم کرد.

اکنون که بنا به تشخیص هیئت مرکزی نظارت، صلاحیتم مورد تأیید قرار نگرفته، ضمن تشکر از زحمات این عزیزان به قانون تمکین نموده و مطابق قانون و در فرصت تعیین شده مراتب اعتراض و پیگیری خود را از طریق مراجع مربوطه تا حصول نتیجه نهایی انجام خواهم داد

صمیمانه، خاضعانه و مصرّانه از مردم عزیز دیارم خاصه حامیان و هواداران پرشمار تقاضامندم؛ اخلاق اسلامی و اخلاق سیاسی را رعایت نموده و از انجام هرگونه حرکت احساسی و خارج از شأن، شرع و قانون اکیداً خودداری نمایند و هرکس غیر از این انجام دهد، بی شک، در جهت خواست دشمن در کمین نشسته، قدم برداشته و همگام و همراه او می‌باشد.

بر خود لازم می‌دانم از همه بزرگوارانی که در این مدت نسبت به بنده اظهار لطف و محبت داشته و مرا شرمنده حضور و حمایت خویش قرار داده و متحمل زحمت شدند صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و عاقبت بخیری همگان را از خدای بزرگ خواهانم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

عدل هاشمی پور
پانزدهم دیماه هزار و چهارصد و دو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار