امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : دشمنان از شهیدالقدس ترسیدند و باید هم می ترسیدند چرا که سردار دل‌ها، حکومت داعش را نابود کرد، آمریکا را به ذلت امروز انداخت، جبهه مقاومت را به سطح امروز رسانده، انتفاضه فلسطین را از سنگ به موشک تبدیل و ضربات سنگینی از این سرباز پر توان ولایت خوردند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 05 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار افزود : حادثه تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه کودکانی که به عشق سردار دلها در سالگرد شهادت آن فرمانده بزرگ به زیارت مزارش رفته بودند، جامعه ما را عزادار کرد.

وی مطرح کرد : حادثه تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه کودکانی که به عشق سردار دل‌ها، در سالگرد شهادت آن فرمانده بزرگ به زیارت مزارش رفته بودند، جامعه ما را عزادار کرد. 

امام جمعه ایلام ادامه داد : زنان، کودکان و شهروندان بی‌گناه را به شهادت می رسانند، شاید تلاش استکبار جهانی این باشد که بخواهند افکار جهانی را از غزه و جنایت هایی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود، متوجه جاهایی دیگر کند تا جنایت های آنها کمتر دیده شود. 

وی خاطرنشان کرد :  فرمانده معظم کل قوا اجازه دادند سربازان مکتب سلیمانی و نیروهای جبهه مقاومت در هر جای دنیا به عاملان و آمران این جنایتگری پاسخ بدهند.

وی تاکید کرد :  امروز قدرت جبهه مقاومت از برکت خون شهدا آنچنان رو به افزایش است که آمریکا باید به فکر ترک کردن غرب آسیا برای همیشه باشد تا از تعرض نیروهای مقاومت در امان بماند. اشغالگران اسرائیل باید هر چه سریعتر سرزمین اشغال شده قدس را رها کنند و الا اگر دیر بجنبند راه فرار آن‌ها بسته خواهد شد. 

امام جمعه ایلام  بیان داشت : دنیای غرب تمام توجه اش به جسم زنان است. آن‌ها می خواهند از زن بهره روی اقتصادی و ابزاری داشته باشند که نتیجه چنین نگاهی به زن، گسست خانواده در غرب است، فرزندان نامشروع و پناه بردن انسان های فاقد خانواده به سگ و گربه برای اقناع کردن غریزه انسانی که نیازمند کانون گرم خانواده است، نتیجه این نگاه دنیای غرب است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار