رییس دامپزشکی شهرستان کرج گفت: تمام مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در کلانشهر کرج، صاحب شناسنامه دیجیتال می شوند.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 06 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» فردین حسین زاده در خصوص روزآمد کردن روشهای نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهر افزود: کلانشهر کرج، مرکز استان البرز دارای شرایط خاصی از لحاظ جمعیت، گستردگی و شرایط مهم ارتباطی بوده و لذا این امر نیازمند بروزرسانی روند نظارت های بهداشتی وکنترلهای مورد نیاز است و دراین خصوص نمی توان تنها به روشهای مرسوم و سابق اکتفا کرد.

وی اظهار کرد: ارایه کد احراز هویت چهاررقمی فعلا بصورت پایلوت در ۸ نقطه شهر که حالت بازار روز داشته و پرتردد محسوب می شوند، عملیاتی شده و با ایجاد شناسنامه دیجیتال برای این مراکز، موجبات سهولت در امر نظارت بهداشتی فراهم می شود.

وی گفت: تمام تلاش همکاران دامپزشکی در جهت رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت جامعه در طی زنجیره تولید تا توزیع اقلام پروتئینی با منشاء دامی بوده و در این راستا از مدیر بازارچه خواست تا ضمن دقت نظر بیشتر در زنجیره حمل و توزیع گوشت و مرغ ، تدابیری اندیشیده شود تا تکریم هر چه بیشتر مردم نیز در زمان توزیع ، مد نظر قرار گیرد .

حسین زاده در پایان از همشهریان کرجی خواست در زمان خرید محصولات گوشتی خود به واحدهای عرضه مجاز مراجعه نموده و به وجود شناسه دامپزشکی نصب شده در پشت شیشه درب ورودی مرکز خرید دقت نمایند.

ضمنا هر گونه مورد مشکوک در زمینه تخلفات حوزه دامپزشکی را با سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۰۵۰۹۹ گزارش دهند.

در شهرستان کرج بیش از ۲۵۰۰ واحد عرضه کننده فرآورده های خام دامی فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار