فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت : بسیج با همدلی و بهره‌گیری از جامعه نخبگان در امیدآفرینی و محرومیت زدایی پیشرو هستند
کد خبر: ۱۱۴۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 08 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛  سردار جمال شاکرمی  با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان بیان داشت : شهید سلیمانی بعد از پایان جنگ با تشکیل پدیده نوظهور مقاومت به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست بار دیگر لرزه بر اندام استکبار انداخته و زمینه‌های پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت را پایه ریزی کند.

وی افزود : امروز فرهنگ مقاومت به برکت خون شهدا و ایثارگران و الهام از تفکر بسیجی به تنهایی توانسته به عنوان یک فرهنگ دینی اسلامی به جهانیان معرفی شود، امروز حرکت مقاوم گونه مردم و تشکیل جبهه مقاومت در نقاط مختلف دنیا، به کابوسی پایان ناپذیر برای دنیای استکبار جهانی تبدیل شده است.

سردار شاکرمی ادامه داد : مجمع بسیجیان استان ایلام متشکل از فرهیختگان و نخبگان علمی در همه عرصه ها توانسته است با رصد مشکلات مردم در جامعه در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکلات را رفع کند، این مجمع در تلاش است تا بتواند چهره محرومیت را از استان زدوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام  نیز  گفت :  بسیج، پیشرو در خدمت و امیدآفرینی در جامعه است و هر جا کشور نیاز به تفکر و پشتکار بسیج داشت، بسیج با تمام نیرو قبل از همه در صحنه‌ها حاضر بوده و برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کرده است.

محمد سبحان حسنی مطرح کرد : پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آن در دنیا موجب اضمحلال رژیم صهیونسیتی خواهد شد و امروز شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه و حتی سایر کشورهای آزادی‌خواه، برگرفته از همین موضوع است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار