فرماندار شهرستان آبدانان گفت: از ابتدای امسال تاکنون به منظور اصلاح، تقویت و توسعه شبکه برق روستایی ۲۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 10 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد رحمانی  اظهار کرد: این میزان اعتبار در قالب هفت طرح ترمیم، توسعه و تقویت از محل اعتبارهای برق استان و توسط اداره برق شهرستان آبدانان هزینه شده که با اجرای آن مشکل ضعف ولتاژ برق مصرفی مردم در مقطع فشار ضعیف و متوسط برای دراز مدت مرتفع می‌شود.

وی خدمت به روستاها را یک اولویت اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و یادآور شد: در همین مدت برای بهسازی محیط، جدول کشی، اصلاح معابر و آسفالت پنج مورد از روستاهای بخش کلات مورموری شامل (تپه حمام سفلی، وسطی، علیا و آبطاف اول و دوم ) ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی استانی هزینه شده است.

فرماندار آبدانان ۲برابر شدن اعتبارهای سال‌جاری شهرستان را مصداق توجه خاص دولت سیزدهم به مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد و یادآور شد: با بهره برداری از طرح بزرگ و راهگشای یک‌هزار میلیارد تومانی تونل کبیرکوه شاهد تحولی چشمگیر و بی سابقه در سطح استان ایلام به‌خصوص شهرستان آبدانان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی کارخانه سیمان زاگرس آبدانان، رفع مشکل اساسی و دراز مدت آب شرب روستایی و شهری و شروع مراحل اجرایی طرح خدمات فاضلاب شهری آبدانان مهمترین خدمات ماندگار دولت کار و کرامت آقای رئیسی در سال‌جاری در این شهرستان است./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار