کد خبر: ۱۱۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 19 October 2015
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: مطالبات بازیکنان پرداخت نشده و از سال گذشته هنوز مطالبات باقی مانده که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حمید استیلی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان در ورزشگاه تختی این شهر با اشاره به بازی مذکور اظهار کرد: سپاهان از تیم‌های قدرتمند سال‌های اخیر لیگ برتر است.

وی زمان تمرین برای بازیکنان ملوان را اندک دانست و افزود: به دلیل بارندگی تمرین‌های خود را در سالن‌ پیگیری کردیم و در واقع یک روز فرصت تمرین داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از غیبت سه بازیکن در بازی فردا مقابل سپاهان داد و گفت: محمد آبشک و مازیار زارع به دلیل محرومیت و آرش افشین نیز به دلیل مصدومیت در بازی با پرسپولیس نمی‌توانند در بازی فردا ما را یاری دهند.

وی نقش هواداران در بازی فردا مقابل سپاهان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: از هواداران می‌خواهیم فردا در ورزشگاه تختی انزلی سیروس قایقران به عنوان اسطوره فوتبال گیلان و انزلی را در دقیقه 9 بازی تشویق کنند.

استیلی مسئله مالی را از مشکلات تیم ملوان ذکر کرد و گفت: مطالبات بازیکنان پرداخت نشده و از سال گذشته هنوز مطالبات باقی مانده که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

به گزارش فارس، بازی دو تیم ملوان و سپاهان عصر فردا در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار