استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشن‌های دهه فجر مردم محور و با رنگ و بوی انتخاباتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 12 January 2024

به گزارش کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده چهارشنبه شب در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به گرامیداشت یاد و شهدای حمله تروریستی کرمان گفت ما ملت شهادتیم و آرزوی همه ما شهادت در راه خدا است.
استاندار، داعش و سایر گروهک‌های تروریستی را مزدوران آمریکا و اسرائیل خواند و افزود: دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل هستند و نباید این مورد را فراموش کنیم.
وی بیان کرد: عامل جنایت‌هایی که در منطقه صورت می‌گیرد هم این دو هستند و باید انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان ازآن‌ها گرفته شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و با توجه به تقارن ماه‌های پر خیر و برکت رجب و شعبان گفت: انقلاب ما دینی و اندیشه‌ای است لذا توصیه می‌کنیم برنامه‌های این ایام خصوصا آن‌هایی که توسط صدا و سیما تهیه و تدارک دیده شده با چهره و رنگ و بوی دینی عجین باشد.
احمدزاده خواستار مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های دهه فجر شد و افزود: مردم پای بند و علاقمند به انقلاب هستند و هر جایی که به حضور آن‌ها نیاز باشد صحنه را ترک نمی‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه جشن‌های دهه فجر رنگ و بوی مردمی داشته باشد، گفت: نهاد‌های مردمی برنامه‌ها و جشن‌های این ایام را در شهر‌ها و روستا به دست بگیرند البته تکلیف از دستگاه‌های دولتی ساقط نمی‌شود، اما اگر مردمی باشد رنگ و بوی بهتری می‌گیرد.
استاندار با اشاره به اینکه در دهه فجر خدماتی که دولت ارائه داده است به خوبی تبیین شود، گفت در هفته دولت تعدادی پروژه افتتاح و تعدادی هم کلنگ‌زنی می‌شود که برنامه‌های این طرح‌ها به خوبی به اطلاع مردم رسانده شود.
احمدزاده بر فعال‌تر شدن مراکز مرتبط با حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید بر روی خانواده تمرکز کرده و کار کنیم، خانواده محور کار شود و روی این موضوع حساب ویژه‌ای باز کنیم.
استاندار با بیان اینکه از سوی صدا و سیما بر روی کیان، ارزش و استحکام خانواده کار شود، گفت: جشن‌های دهه فجر و انتخابات خانواده محور برگزار شود.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات آن را سمبل مقبولیت نظام دینی ما و نماد جمهوریت دانست و گفت: انتخابات به جشن‌های انقلاب گره زده شود و برنامه‌های متنوعی در مرکز استان و سایر نقاط استان تهیه و تدارک دیده شود.
وی بیان کرد: از شخصیت‌های تراز اول مملکت برای سخنرانی در دهه فجر خصوصا ۲۲ بهمن دعوت شود.
استاندار با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر مجالس ویژه بانوان تدارک دیده شود گفت: درصدد هستیم یکی از بانوان برجسته کشوری را به استان دعوت کنیم.
احمدزاده مهمترین سرمایه گذاری تقویت بنیه فرهنگی است گفت: همه دستگاه‌ها را موظف کردیم که بخشی از اعتبار پروژه‌ها را به پیوست فرهنگی گره زدند و بار‌ها در شورای اداری از دستگاه‌ها خواستیم پیوست فرهنگی پروژه‌ها را جدی بگیرند.
احمدزاده با اشاره به اهمیت همه مناسبت‌های فرهنگی و تاریخی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی هر پروژه‌ای ایجاد می‌کنند پیوست فرهنگی را جدی بگیرند و مسجد و مسیر گلزار شهدا به عنوان پیوست فرهنگی دیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار