امام جمعه خورموج با بیان اینکه اعمال عوارض سنگین بر صادرات گوجه‌فرنگی نفس کشاورزان را بریده است، گفت: جهاد کشاورزی باید در تصمیمات خود، کشاورزان زحمتکش ما را دریابد تا با یک تصمیم نابجا شاهد ضرر و زیان سنگین به این قشر زحمتکش نباشیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 12 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار مردم انقلابی قم با رهبر انقلاب، اظهار داشت: محور فرمایشات حضرت آقا در این دیدار نقش آفرینی مردم بود، در این ۴۴ سال عصر پرافتخار انقلاب، هرکجا مردم در صحنه بودند کار با موفقیت پیش رفت و هر کجا نبودند یا نگذاشتند کار شکست خورد.

وی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده که حضور مردم در صحنه نقطه قوت اصلی ایران اسلامی است لذا تمام قدرت خود را بکار گرفته تا به این نقطه قوت لطمه بزند و این حضور را کمرنگ کند.

زاهددوست تصریح کرد: هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی می‌تواند اثر بگذارد، باید روی این زمینه کار کند. ملت ما بار‌ها با مشت به دهان دشمنان کوبیده و قطعاً و حتماً این ملت با حضور باشکوه خود در انتخابات ۱۱ اسفند مشت محکم‌تری به دهان آمریکا و اسرائیل خواهد کوبید.

وی با بیان اینکه کناره‌گیری و قهر با صندوق‌های رأی راه حل عبور از مشکلات نیست، تاکید کرد: مردم، باید با حضور خود در صحنه و مشارکت در انتخابات و انتخاب بهتر برای رفع آن مشکلات قدم برداریم و نیازی به دخالت بیگانگان نخواهیم داشت.

زاهددوست گفت: توقیف نفتکش آمریکایی در دریای عمان توسط نیروی دریایی ارتش خبر خوبی از جنس اقتدار و شجاعت است. این افتخار آفرینی دلیرمردان نظامی کشور ما یک بار دیگر این پیام را به دشمنان فهماند که دوران بزن و در رو تمام شده است و اگر بزنید می‌خورید.

وی ادامه داد: حملات نظامی آمریکا و انگلیس به چند شهر یمن در واقع تکمیل پازل حمایت کامل صد روزه آنان از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم تحت محاصره غزه است. به نظر می‌رسد مهمترین هدف آمریکا و انگلیس از این اقدام سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه اعمال عوارض سنگین بر صادرات گوجه‌فرنگی نفس کشاورزان را بریده است، گفت: جهاد کشاورزی باید در تصمیمات خود، کشاورزان زحمتکش ما را دریابد و خدای ناکرده نشود با یک تصمیم نابجا شاهد ضرر و زیان سنگین به این قشر زحمتکش باشیم.

وی خواستار پیگیری جدی این موضوع شد و افزود: از طرف وزارت جهاد کشاورزی وعده حل مشکل را تا روز شنبه داده‌اند، امیدواریم این وعده عملی و از ضرر و زیان بیشتر و ورشکستگی کشاورزان جلوگیری شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار