امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: انتخابات سهم مردم است و مسؤولان وظیفه دارند راه را برای حضور باشکوه مردم باز کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 12 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: انتخابات سهم مردم است و مسؤولان وظیفه دارند راه را برای حضور باشکوه مردم باز کنند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسؤولان باید در تایید صلاحیت‌ها تا جایی که ممکن است و به نظام آسیب نمی‌رساند شرح صدر داشته باشند.

وی افزود:دستگاه‌ها باید با پاسخگویی به نیاز مردم و رفع مشکلات آن‌ها امیدآفرینی کنند و صادقانه با مردم حرف بزنند و گزارش‌های واقعی و میدانی ارائه دهند تا اعتماد مردم افزایش پیدا کند.

نکونام اضافه کرد: انتخابات یک عرصه جهادی است که دشمن را مایوس می‌کند و به کشور امنیت می‌دهد و این همان جهاد فی سبیل الله است.

وی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان به نابودی انقلاب کمر بسته‌اند، اما ملت ایران همیشه آنان را ناکام گذاشته‌اند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به عنایت ویژه رهبری در موضوع انتخابات، بیان کرد: فرمایشات، ولی امر مسلمین نباید بر روی زمین بماند هر فردی علاوه بر شرکت در انتخابات باید دیگران را نیز دعوت به حضور در صحنه بکند و این خود امیدآفرینی است.

وی گفت: توقیف کشتی نفت‌کش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبران سرقت محموله نفتی ایران در اردیبهشت‌ماه انجام شده است و این حرکت نشان‌دهنده آن است که دیگر زمان بزن در رو تمام شده است.

نکونام با اشاره به روز ۲۶ دی ماه و فرار شاه از ایران، افزود: محمدرضا شاه با ذلت و خواری از کشور فرار کرد و در اوج غربت از دنیا رفت تا به اعمالش در قیامت رسیدگی شود و این عاقبت ظالم است.

وی اضافه کرد: همه باید از عاقبت او عبرت بگیریم و بدانیم که عالم حساب و کتاب دارد و در مبارزه با ظالم لحظه‌ای درنگ نکینم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار