خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اخراج کارگران نساجی بروجرد گفت: سازمان بازرسی لرستان و مسوولان نساجی بروجرد به وضعیت کارگران اخراجی این واحد تولیدی رسیدگی کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 12 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید علی‌حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهرستان، افزود: یمنی‌ها پاسخ کوبنده به حملات آمریکا دادند، و این باعث افتخار شیعیان و مسلمانان است.

وی اظهار داشت: حمله آمریکا به یمن و پاسخ کوبنده یمن به حمله آمریکا باعث شد که آمریکا و انگلیس و هم پیمانان آنان هراسان شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: اگر رهبر انقلاب اسلامی ایران دستور دهد ملت ایران عاشق شهادت هستند و حاضرند جان خود را در راه اسلام و قرآن فدا کنند.

حسینی افزود: جرم ملت یمن دفاع از مظلومان فلسطین است، یمن پس از چند دقیقه با حمله به کشتی‌های آمریکا جواب حملات آمریکا را دادند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اخراج کارگران نساجی بروجرد گفت: مسوولان نساجی بروجرد به وضعیت کارگران اخراجی نساجی رسیدگی کنند، کارخانه در حال تولید است، اما باید استاندار لرستان شخصا وارد کار شود.

حسینی افزود: سازمان بازرسی لرستان ورود کند، نساجی تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان وام گرفته، باید بررسی شود که مشکل چیست، دولت و سازمان بازرسی رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: نمی‌توانیم شاهد مشکلات قشر کارگر باشیم و سکوت کنیم، کارگران نظام و انقلاب را دوست دارند باید از این قشر حمایت کرد.

وی با اشاره به ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) بیان کرد: اعیاد و شهادت اهل البیت (ع) فرصتی برای آشنایی بیشتر با امامان و اولیا خداوند است تا در زندگی الگو بگیریم، امام هادی (ع) هدایتگر جامعه بوده و هست اگر در زندگی به خطا و معصیت گرفتار نشدیم به لطف وابستگی به ائمه اطهار (ع) است

امام جمعه بروجرد با اشاره به شهادت فدائیان اسلام گفت: فدائیان اسلام کسانی بودند که شجاعانه با رژیم طاغوت مبارزه کردند و خون این شهیدان در تشکیل حکومت اسلامی امام (ره) تاثیر داشت.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار