فرماندار چرداول :
فرماندار چرداول با اشاره به اینکه نهضت خدمت رسانی، عمل به وعده ها،صداقت در گفتار وعمل و عملگرایی رویکرد های اصلی دولت سیزدهم است،گفت:مردم ایران عملگرایی و صداقت در وعده ها را در دولت سیزدهم لمس کرده اند و دولتمردان در تحقق شعارعملگرایی و خدمت به مردم تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهند بست.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷ 16 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: کارهای بسیار خوبی  در تمام زمینه ها و بویژه حوزه اشتغال و اشتغالزایی در این شهرستان صورت گرفته ولی بازهم جای کارهای بهتر و فعالیت برای مردم در تمام زمینه ها فراهم است و مسئولین  قدر فرصت و زمان خدمت رسانی برای مردم را بدانند.

وی با بیان اینکه برگزاری میز خدمت در تمام روستاهای شهرستان با جدیت انجام می شود و توقعات و خواسته های مردم  با خدمت رسانی و فعالیت های شبانه روزی مدیران قابل حل و اجرا است و هیچ قصوری از مدیران را نمی پذیریم، اظهارداشت: مسئولین کارهای مردم را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهند و از پاسکاری امورات وامروز و فردا کردن بپرهیزید زیرا مردم شایسته بهترین خدمت هستند.

فرماندار چرداول با اشاره به اینکه برپایی میز خدمت در تمام مناطق شهری و روستایی چرداول استمرار دارد و مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: دولت سیزدهم به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توجه ویژه ای دارد و باید مسئولان این شهرستان  برای رفع مشکلات مردم و ایجاد زیرساخت ها تلاش کنند.

محمدی با با بیان اینکه مدیران از وعده های غیرعملی و دروغین پرهیز کنند و با مردم روراست و صادق باشند، تاکید کرد: مردم مشکلات و محدودیت ها را به خوبی درک می کنند و از مسئولین میخواهم  قول و وعده غیرواقعی به مردم ندهند و به وعده های خود در بین مردم عمل کنند.

فرماندار چرداول با بیان اینکه باید مسئولین در انجام امورات پیشرو، پیشقدم و در بین مردم باشند و دارای نوآوری و ایده های تازه برای رفع معضلات  و مشکلات باشند،گفت: خدمات بزرگ و توفیقات مهم داخلی و خارجی توسط دولت سیزدهم بدست آمده است و رسانه ها و خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس این خدمات و ایجاد امید و نشاط،در بین مردم دارند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات ۱۱ اسفند از اهمیت و حساسیت های فراوانی برخوردار است در بعد حوادث منطقه ای، تحریم های ظالمانه، برنامه های  متعدد دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی مردم، تبلیغات  مسموم دشمنان  برای القای حس ناامیدی و ناکارآمد بودن مسئولين و ایجاد فاصله بین مردم و نظام بر اهمیت و حساسیت این انتخابات افزوده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست کاری دولت در بحث انتخابات رعایت و اجرای اصول ۴ گانه از جمله سلامت، امنیت، مشارکت؛ رقابت ابلاغی رهبری معظم انقلاب اسلامی است،اظهار داشت:ایجاد امید و نشاط اجتماعی در بین مردم، آسیب شناسی  مشکلات و رفع نواقص و معایب توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد .

فرماندار چرداول با بیان اینکه مجریان انتخابات براساس اصول چهارگانه رهبر فرزانه انقلاب شامل سلامت، امنیت، مشارکت، رقابت، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند،تصریح کرد:مجریان و متولیان انتخابات حق هیچگونه حمایت؛ همراهی؛ دخالت و طرفداری از نامزدهای انتخابات  را ندارند و هدف ما برگزاری انتخابات سالم و رقابتی سالم همچون ادوار گذشته در انتخابات ۱۱ اسفند است.

محمدی تاکید کرد: دهه فجر شناسنامه و آیینه درخشان انقلاب اسلامی است و دنیا و طرفداران آزادی و استقلال  با بهمن و دهه فجر کشور ما را می شناسند و کلنگ زنی و  افتتاح طرح‌های عمرانی و  خدمات رسانی در این ایام عیدی نظام و دولت به مردم است  و شیرینی جشن انقلاب همان  خدمت رسانی و در بین مردم بودن دولتمردان است.

فرماندار چرداول گفت: مردم دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کش در غزه هستند و در این جنگ نابرابر حماس هیمنه پوشالی رژیم غاصب را درهم کوبید و ناتوانی ارتش و توان نظامی آن ها  را به جهانیان نشان داد و پیروز این نبرد جبهه  مقاومت می باشد و استیصال  ابرقدرت ها در برابر یمن در جنگ دریایی  نشانگر دست برتر مقاومت  و سرافکندگی مدعیان دروغین است./ح

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار