فرماندار ایلام:
فرماندار ایلام با بیان اینکه همه ی ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: شهدا متعلق به تمامی مردم و جهان اسلام است.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 16 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالصاحب نادری در آیین بزرگداشت شهید «محمد نادری» و سالروز فتح میمک اظهار داشت: از زمان بدو تولد بشر دو جبهه حق و باطل در مقابل هم ایستاده اند که اهل حق از خداوند متعال و اهل باطل از شیطان پیروی می کردند.

وی افزود: دشمنان با تفکر مادی گرا، استعمار گر و اسلام ستیز همواره در طول تاریخ با هدف سیطره بر مظلومان و غارت سرمایه ها، توطئه ها بسیاری انجام داده اند.

فرماندار ایلام گفت: نقش رهبری حضرت امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی موجب خنثی نمودن دسیسه های دشمن و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر در حق ملت ایران شد.

نادری ادامه داد: واقعه فتح میمک نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که مردم این منطقه جانانه و با تمام وجود در مقابل دشمن ایستاده و پیروزی تاریخی را رقم زدند.

وی تصریح کرد: شهدا همواره با جانفشانی در خون خود غلتیدند تا ملت امروز در آرامش باشد.

فرماندار ایلام با بیان اینکه شهدا منتخب خداوند هستند، گفت: امروز دشمن در صدد زدودن اسلام و روحیه شهادت طلبی است، بنابراین تحقیق راجب شهدا و زندگینامه آنها لازم و ضروری می باشد.

وی با اشاره به اینکه بستر جنگ فرهنگی، فضای مجازی است، تاکید کرد: خانواده ها و معلمان ضمن هوشیاری، آموزش های لازم را به نسل جوان و نوجوان ارائه دهند.

گفتنی است؛ در پایان این آیین با اهدا لوح از خانواده شهید نادری تجلیل شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار