مراسم «وصال یار» ویژه اهدا ۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های جامعه هدف بهزیستی ایلام با مشارکت جامعه خیران حامی معلولان کشور با حضور جمعی از خیران کشوری حامی معلولان و مسئولان محلی ایلام در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 17 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نورعلیوند مدیرکل بهزیستی ایلام بیان داشت : اگرچه در دولت کار و کرامت روند خدمات‌دهی مددجویان گسترده‌تر و برخی خدمات برای نخستین بار ارائه شده، با این وجود جواب‌گوی تامین همه نیازهای جامعه هدف نبوده و این زمینه نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و افراد خیر و نیکوکار هستیم.

وی با اشاره به حمایت این مجموعه از ۴۹ هزار نفر افزود :  از این شمار ۱۸ هزار نفر فرد دارای معلولیت، ۷ هزار نفر زن سرپرست خانوار و مابقی سایر مددجویان جامعه هدف هستند که از خدمات مختلف حمایتی این مجموعه برخوردارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف علی‌محمدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه امیرالمونین (ع) ایلام  در این همایش زوج‌های جوان را به ساده‌زیستی و توکل بخدا در زندگی سفارش کرد و اظهار داشت : انس با خدا، قرآن و اهل بیت (ع) به انسان‌ها بزرگی، قدرت و حیات می‌دهد.

صمدیان از اعضا انجمن خیران حامی معلولان کشور نیز خاطرنشان کرد :  جهیزیه‌شماری دیگری از مددجویان بهزیستی ایلام در آینده نزدیک تامین می‌شود، این هدیه در ماه‌های آینده به شماری از زوج‌های جوان جامعه هدف بهزیستی ایلام اهدا خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار