سرکنسول چین در بندرعباس گفت: همکاری و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی چهارمحال و بختیاری مورد استقبال سرمایه‌گذاران چینی است و ایجاد یک محیط تجاری باعث همکاری بیشتر ایران و چین می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 17 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، شو وی صبح امروز در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کنسولگری چین در بندر عباس اولین کنسولگری این کشور در ایران است که قصد پشتیبانی استان‌های جنوبی کشور ایران را در زمینه‌های مختلف دارد.

سرکنسول چین در بندرعباس با اشاره به رابطه خوب ایران و چین، ادامه داد: سفر به چهارمحال و بختیاری یک فرصت خوبی برای شناخت ظرفیت‌های این استان است و باید فرصت‌های همکاری آینده این ۲ کشور در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بررسی شود.

وی افزود: با سفر به چهارمحال و بختیاری تمایل بیشتری برای شناخت ظرفیت‌های این استان دارم تا اقدامات موثری در زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

شو وی خاطرنشان کرد: در صحبت‌های اولیه با استاندار چهارمحال و بختیاری و مسوولان این استان، همکاری در حوزه توریستی، گردشگری و کشاورزی در نگاه اولیه مورد نظر است و ایجاد یک محیط تجاری باعث همکاری بیشتر ایران و چین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار