استاندار ایلام گفت:یکی از سیاست‌های دولت این است که  شهرک ها و روستاهایی که در مجاور شهرها هستند برای توسعه و افزایش خدمات رسانی به شهر الحاق شوند که در این راستا با تهیه طرح توجیهی پیگیری‌های لازم  از طریق واحد تقسیمات کشوری وزارت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 18 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا به اتفاق معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل  استانی پس از بازدید از شهرک شهید کشوری در جمع مردم این شهرک حضور یافت.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: امروز مدیران استانی در جمع مردم شهید کشوری ایلام حضور یافتند و بدون واسطه پاسخگویی مشکلات و خواسته‌های مردم در حوزه‌های مختلف بودند.

دکتر بهرام‌نیا افزود: این انقلاب باشکوه حاصل خون هزاران شهید و ۸۰ شهید شهرک کشوری است که روز‌به روز همچون یک درخت تنومند در حال رشد است.

علرغم همه هجمه‌های سنگین جبهه استکبار و بدخواهان نظام، اما کوچکترین خللی در حرکت نظام و عزم و اراده مردم بوجود نیامد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هر ساله با هجمه دشمنان مواجه است.کمتر کشوری می‌تواند این  تاب‌آوری را داشته باشد ‌و در  جغرافیایی دنیا هیچ کشوری نمی تواند این ادعا را داشته باشد که با وجود تهدیدات نرم و سخت دشمن حامی مستضعفان دنیا باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: مردم فلسطین و غزه  با سلاح ایمان و توکل به خدا و بدون ارتش منسجم، رژیم صهیونیستی را مغلوب خود کرده است و این پیروزی‌های پی درپی ادامه خواهد داشت.

استاندار ایلام با اشاره به افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع داعش، گفت:  این موشک‌های دوربرد  با برد ۱۲۰۰ کیلومتری که به دست دانشمندان این مرز و بوم ساخته شده   

سنگر داعش را نابود کرد و عده‌های از دشمنان بشریت و نظام اسلامی را به هلاکت رساند. این افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر حضور پرشور و همه‌جانبه مردم در انتخابات پیش رو، گفت: در حال حاضر تنها امید دشمن کم اهمیت جلوه دادن انتخابات است‌. انشاالله مردم با انتخاب اصلح بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات محاسبات دشمن را بر هم خواهند زد.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، گفت: مسئولان از مشکلات مردم غافل نیستند و همواره پاسخگویی خواسته‌ها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف هستند. پیگیری مشکلات مردم وظیفه مدیران است و همواره تاکید کردیم دائما پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند.

استاندار ایلام با اشاره به ولایت‌پذیری مردم در بزنگاه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: حمایت از ولایت و مقام معظم رهبری، دفاع از رزمندگان و حمایت نخبگان و اعتلای نظام اسلامی در اولویت مردم است.

وی با بیان اینکه ۳۲ میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری اختصاص یافته است، گفت: ۵۳۰ میلیون تومان دیگر نیز برای کارهای زیرساختی تا پایان سال به این شهرک اختصاص می یابد. 

دکتر بهرام‌نیا  با اشاره درخواست‌های مردم در خصوص الحاق الحاق بخشی از ساخت و سازها و منازل اطراف این شهرک که خارج از محدوده شهرک ساخته شده، گفت:   بیش از ۲۰۰ منزل خارج از محدوده شهرک شهید کشوری به این شهرک الحاق و مشمول خدمات شهری است.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از سیاست‌های دولت این است که  شهرک ها و روستاهایی که در مجاور شهرها هستند برای توسعه و افزایش خدمات رسانی به شهر الحاق شوند که در این راستا با تهیه طرح توجیهی پیگیری‌های لازم  از طریق واحد تقسیمات کشوری وزارت پیگیری می‌شود. 

وی با اشاره به درخواست مردم برای راه اندازی  درمانگاه شبانه روزی و تهیه آمبولانس، گفت: درمانگاه شبانه روزی نیازمند داشتن یک رنج جمعیت تعیین شده است که هم درمانگاه و هم آمبولانس رییس دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری خواهند کرد.

براساس این گزارش، استاندار ایلام همچنین با اشاره به درخواست  برای احداث کانال سنگی برای جلوگیری از وقوع سیلاب در زمان بارش شدید باران، به مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ماموریت داد در اسرع وقت پیگیری کند.  

استاندار ایلام برای جدول کشی کوچه و آسفالت معابر  فرماندار را ماموریت پیگیری کرد و برای زمین ورزشی نیز به مدیرکل ورزش و جوانان استان ماموریت داد من با عنایت به منابع و مقدورات اقدامات لازم را انجام دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار