مراسم گرامیداشت چهاردهمین سالگرد شهادت شهید راه عدالت شهید ولی حاجی قلیزاده دادستان فقید شهرستان خوی با حضورمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 18 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ حجت الاسلام میرزایی ،مدیر کل بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران آذربایجان غربی در این مراسم، غیرت دینی و مردمی بودن را از مهمترین ویژگیهای این شهید والامقام دانست و گفت: رمز ماندگاری این شهید سنگر عدالت روحیه جهادی ، مردمداری و قاطیعت در اجرای عدالت بود.

وی با اشاره به آیه قرآنی «لَن تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰ تُنفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ ۚ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلِيمٌ »افزود :خداوند در قرآن می فرماید, انسان هرگز به (حقیقتِ) نیکوکارى نمى رسد مگر این که از آنچه دوست مى دارد، (در راه خدا) انفاق کنید; و آنچه انفاق مى کند، خداوند از آن آگاه است و با همین هدف شهید حاجی قلیزاده در راه حق و دفاع از مظلوم از جان شیرین خویش گذشت.

وی با بیان اینکه ،انبیا و بهترین انسان های روی زمین فدای دین شدند اظهار داشت :دین گوهر ارزشمندی است که انسان برای  رسیدن به قله تعالی و تکامل  باید در مسیر دین قدم بردارد.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم تصریح کرد: جبهه مقاومت، و تشکیل خاورمیانه با مقاومت حزب الله لبنان و زینبیون افغانستان ،و سایر گروه ها در اقصی نقاط خاورمیانه با محوریت اسلام ناب و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،و شهدایی که جانشان را نثار کردند ایجاد شده و  همه اینها تربیت شده مکتب اسلام هستند و این نشانگر این است که خون شهدا ثمره داده است .

وی اضافه کرد:  ابهت و هیمنه آمریکای جهان خوار به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت و حضور ملت ایران در میدان عمل، ضعیف و ناتوان شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار