امام جمعه رفسنجان گفت: کشورهای اسلامی باید متحد و در برابر استکبار جهانی، متجاوزان و جریان‌های تروریستی ید واحده باشند و یکدیگر را در مسأله امنیت یاری کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 19 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای شهر رفسنجان برگزار شد، با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب و ابلاغ سلام ایشان به مردم اظهار کرد: مردم شایسته خدمت هستند و ارزش دارند و مقام معظم رهبری جایگاه مردم را بسیار والا دانستند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: شایسته‌ترین و بهترین عمل در ماه مبارک رجب، استغفار است. خداوند ملائکه را مأمور کرده است که برای بشر استغفار کنند.

وی به سفارش، ولی امر مسلمین جهان در رابطه با کار‌های عمومی و اجتماعی مانند آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اشاره و عنوان کرد: دو سال با همت مردم و خیران تمامی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان رفسنجان آزاد شدند.

عسکری خاطرنشان کرد: امسال در آغاز ماه مبارک رمضان و قبل از سال جدید با همکاری موکب خاتم‌الانبیاء (ص) نسبت به آزادی زندانیان اقدام خواهیم کرد.

وی با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر ادامه داد: پیامبر (ص) فرمودند «من و علی‌بن ابیطالب (ع) پدران این امت هستیم».

عسکری با اشاره به اوضاع غزه افزود: اسرائیل مجبور به عقب‌نشینی و پذیرش شکست است. هم پشتیبانان اذعان کردند و هم ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به نتانیاهو گفته هرگز حریف حماس نخواهیم شد، ادامه جنگ یعنی کشته و زخمی شدن هزاران سرباز و رئیس‌جمهور آمریکا هم حاضر به شنیدن سخنان نتانیاهو نشد؛ بدین معنا که به پشتیبانی ما امیدی نداشته باش.

وی در ادامه سخنان خود به عقب‌نشینی‌های مکرر نیرو‌های رژیم صهیونیستی اشاره و اضافه کرد: هراز گاهی بمبی یا عملیات تروریستی برای انحراف افکار عمومی از این عقب‌نشینی‌ها در گوشه‌ای از دنیا انجام می‌دهند.

عسکری در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: حمله ایران به محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات داعش سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: کشور‌های اسلامی باید متحد و در برابر استکبار جهانی، متجاوزان و جریان‌های تروریستی ید واحده باشند و یکدیگر را در مسأله امنیت یاری کنند.

وی متذکر شد: امروز جلوه جمیلی از اتحاد تشیع و اهل تسنن در جریان پیروزی مردم غزه می‌بینیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار