مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام بر لزوم اهتمام دستگاه های اجرایی استان به اختصاص یک درصد از بودجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 22 January 2024

به گزارش  تابناک ایلام؛ جمال اسدی روز دوشنبه در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال به سر می بریم، دستگاه های اجرایی استان ایلام به اختصاص یک درصد بودجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: اختصاص این بودجه تکلیف قانونی دستگاه های اجرایی است و دیوان محاسبات بر اساس گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان این میزان بودجه را مورد تأیید قرار خواهد داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با اشاره به برنامه ریزی برای ایام دهه فجر، یادآور شد: در این ایام برنامه مهمانی لاله‌ها، یادواره‌های مختلف شهدا از جمله یادواره شهدای چوار و برنامه‌های مختلف فرهنگی دیگر اجرایی می‌شود.

اسدی بر لزوم اهتمام بر حل مشکلات حوزه ایثارگران در دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: ادارات استان ایلام عملکرد حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله دیدارها و سرکشی های انجام شده در قالب طرح سپاس را به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارسال کنند.

وی تاکید کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منوط به تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار