فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت : جوانان نقش مهمی در حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دارند و امروز در این شرایط، بایستی با انسجام و آگاهی در امر مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 23 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی در نشست با جوانان دهلران اظهار داشت : مطالبات جوانان در حوزه‌های مختلف را باید بر اساس اولویت‌ها با برنامه ریزی دنبال کرد.

وی افزود : مسئولان پذیرای شنیدن مسائل و مشکلات جوانان هستند و به طور قطع سرمایه‌گذاری برای جوانان به معنای ساختن آینده کشور است.

صادقی ادامه داد : توجه به امکانات تفریحی و توریستی در این شهرستان با توجه به گرمسیری بودن منطقه، از جمله مهم‌ترین ضرورت‌های دهلران به شمار می رود و در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید برای توسعه فضاهای تفریحی در شهرستان چاره‌اندیشی کرد.

صادقی گفت : لازم است که ردیف اعتباری از طریق استانداری برای جوانان، نشاط، ورزش، پارک‌ها و فضاهای سبز این شهرستان در نظر گرفته شود.

فرماندار دهلران ادامه اد : در مسیر دهلران به مهران سه پیمانکار و در مسیر دهلران به اندیمشک هم سه پیمانکار مشغول هستند و تعریض پل‌ها در حال انجام است.

وی  پتروشیمی دهلران را از دغدغه‌های مسئولان و مردم دهلران دانست و ادامه داد : در این زمینه باید فعالیت‌های آن از سر گرفته شود و امیدواریم در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مشکل این پروژه مرتفع و شاهد کار و فعالیت جوانان و اشتغال آن‌ها در این پروژه باشیم.

صادقی تصریح کرد :  توسعه فضاهای ورزشی شهرستان و تعمیر و تجهیز و تامین امکانات آنها از ضرورت‌هاست تا جوانان و نوجوانان ما در این عرصه مشکلات کمتری داشته باشند./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار