فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش با اشاره به حادثه روز گذشته در پادگان باغین گفت: شایعاتی که در فضای مجازی در حال بازنشر است هیچکدام واقعیت ندارد و آنچه تا بحال به آن رسیدیم، اختلافات خانوادگی که در خانواده این سرباز بوده و انگیزه‌هایی برای انتقام‌جویی وجود داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 23 January 2024

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امشب در سخنانی در خصوص دلایل قتل ۵ نفر از سربازان توسط یک سرباز وظیفه اظهار کرد: در ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه روز گذشته یک نفر از کارکنان وظیفه از سر پست نگهبانی به داخل آسایشگاه مراجعه می‌کند و بر اثر دلایلی که هنوز مشخص نیست بلافاصله اقدام به تیراندازی به سمت سربازان که داخل آسایشگاه بودند، کرده و تعداد ۵ نفر از همرزمان وظیفه جانشان را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: ضارب بلافاصله بعد از این واقعه همراه با دو قبضه اسلحه و تعدادی خشاب از محل متواری می‌شود.

غلامعلیان بیان داشت: پس از اطلاع از حادثه، بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردیم و با کاوشی که در منطقه انجام شد یک قبضه اسلحه در محلی که سرباز اقدام به فرار کرده بود پیدا شد و اقداماتی انجام شد با ردزنی‌هایی که توسط سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی و بخصوص در حفاظت اطلاعات ارتش انجام شد قاتل فراری در ورودی شهرستان زرند دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از روشن شدن، دلایل و مواردی که سبب شد این سرباز چنین جنایت وحشتناکی را رقم بزند، اطلاع‌رسانی خواهد شد، اضافه کرد: شایعات فضای مجازی که هم‌اکنون در حال بازنشر است هیچکدام واقعیت ندارد و آنچه تا بحال به آن رسیدیم اختلافات خانوادگی بوده که در خانواده این سرباز وجود داشته و انگیزه‌هایی برای انتقام‌جویی. و هیچگونه مورد خاص دیگری نیست و همشهریان و هم استانی‌ها مطمئن باشند اوضاع کاملا تحت کنترل بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار