کد خبر: ۱۱۵۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 24 January 2024

قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه آموزش و پرورش که منجر به تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد، اظهار کرد:

این سند نقشه راه فعالیت در سنگر تعلیم و تربیت است، که تحقق بند بند این سند باید مورد توجه همگان باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در بیان مفهوم تحول به گرایش مستمر به بهتر شدن، اتکا نکردن به داشته‌های موجود، تغییر نقاط ضعف به نقاط قوت، میل به شتاب گرفتن، سرعت داشتن و جهش در حین حرکت و برنامه‌ریزی و مدیریت کارآمد اشاره کرد.

عزیززاده گرجی، خاطرنشان کرد: در مسیر تحول باید پشتوانه اندیشه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و مدیریت کارآمد و برخورداری از اندیشه تحولی از ملزومات تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: انسان (دانش آموز) موضوع مهم در آموزش وپرورش است، برای تحول انسان باید تعریف و درک درستی از ابعاد شخصیتی آن داشته باشیم.

عزیززاده گرجی، با بیان اینکه توصیف انسان به منزله سنگ بناست اگر این مقوله را کج بگذاریم مطلوب به مقصد نخواهد رسید، ادامه داد: نقطه کانونی آموزش و پرورش کلاس درس است و آماده سازی این کلاس پیش نیاز چهره به چهره شدن معلم و دانش آموز می باشد. تصمیمات شورای آموزش و پرورش باید به تامین کلاس درس در این خطه از شمال کشور ختم شود. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار