رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از منوط شدن صدور مجوز فعالیت استخرها به تیم‌داری خبر داد و گفت: در واقع بعد از این باشگاه‌ها موظف به تیم‌داری خواهند بود که منجر به توسعه ورزش همگانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 24 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با تقدیر از فعالان این رشته‌های ورزشی در زنجان برای رعایت اخلاق اظهار کرد: مجمع انتخاباتی زنجان بدون حاشیه برگزار شد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به آسیب وارد شده به ورزش‌های زیرمجموعه فدراسیون در ایام کرونا اشاره و تصریح کرد: این آسیب در زنجان هم ملموس است.
وی به امکانات سخت‌افزاری موجود و در اختیار هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اشاره کرد و گفت: این امکانات اختصاصی در اختیار بی‌نظیر است که بر اساس گفته مدیرکل گویا ۹۵ درصد از هیات‌ها امکانات و محل مد نظر را برای استقرار دارند.
رضوانی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان یک استخر را در اختیار هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قرار داده در حالی که استخر محل پول درآوردن است و باید قدر دانسته شود، ادامه داد: در کنار این مسائل از جمله رایگان بودن حضور شناگران در استخر‌ها باید به مربیان و داوران به لحاظ مالی توجه شود.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به تغییرات روی داده در عنوان مدارس شنا اشاره کرد و افزود: این مدارس با عنوان پایگاه‌های آموزشی تخصصی شنای پایه و پیشرفته شناخته خواهند شد که زمینه توسعه شنای همگانی و همچنین قله قهرمانی را فراهم خواهند کرد.
وی از منوط شدن صدور مجوز فعالیت استخر‌ها به تیم‌داری خبر داد و گفت: در واقع بعد از این باشگاه‌ها موظف به تیم‌داری خواهند بود که منجر به توسعه ورزش همگانی خواهد شد.
رضوانی به کاهش رکورد بازی‌های ورود به المپیک در شنا به ۲۲.۰۷ ثانیه اشاره و تاکید کرد: این کاهش رکورد با هدف ارتقای کیفیت شنا در المپیک انجام شده است.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی با بیان اینکه ایران جزو چهار تیم برتر در رشته واترپلو آسیا قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: زنجان هر چه زودتر به دوران اوج خود بازگردد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار