مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از اجرای ۳۵۷ برنامه شاخص ورزشی، عمرانی، فرهنگی و جوانان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای ابلاغ کمیته ورزش و جوانان از سوی شورای تبلیغات اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 27 January 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی تمیم با اشاره به تشکیل ستاد فجر ۱۴۰۲ در اداره کل و جلسات مستمر با اعضای ستاد و روسای ادارات، از برگزاری این برنامه ها با عنوان "ایران قوی ورزش قوی" خبر داد و اظهارکرد: در آستانه ایام الله دهه فجر و به منظور ایجاد نشاط و گرامیداشت این ایام و با هدف تبیین دستاوردهای ورزش و جوانان، ۲۶۵ عنوان رویداد ورزشی در دو بخش قهرمانی و همگانی، ۱۷ برنامه عمرانی و افتتاح پروژه، ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و ۱۵ عنوان برنامه در حوزه جوانان با همراهی و هماهنگی روسای هیات های ورزشی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و نیز سازمان های مردم نهاد برگزار خواهد شد.

وی به پروژه های کلنگ زنی و قابل افتتاح استان خوزستان در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۷ پروژه ورزشی به بهره برداری می رسد تا با ۷۴ پروژه ای که از ابتدای امسال افتتاح شد، جمع پروژه ها به عدد ۹۱ برسد که در ورزش استان کم سابقه است. همچین پروژه هایی از قبیل استخر شهر شوش و زمین چمن بزرگ روستای بوارده که طی یکی دو سال اخیر جز مطالبات مردمی بود نیز در این ایام به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین از اجرای ویژه برنامه هایی به صورت ستادی در این اداره کل به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.برگزار می شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار