مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت:رویداد ملی «جامعه پرداز» با هدف شناسایی دقیق و هم افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزندآوری در استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ 27 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،اسماعیل شریعت‌منش روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: این رویداد ملی، در سه محور خانواده، جمعیت و هویت برگزار و شناسایی ظرفیت‌های مردمی فعال در این عرصه دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این رویداد، شناسایی کنشگران حوزه جوانان و خانواده و ایجاد هم‌افزایی برای تبادل افکار و تجربیات آنان است.

شریعت‌منش افزود: بسیج دانشجویی در «رویداد جامعه‌پرداز» در کنار اداره‌کل ورزش و جوانان قرار دارد تا از ظرفیت مرکز بینات، استفاده کند و رویداد مطلوبی شکل گیرد.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این باره اظهار کرد:یکی از محورهای این رویداد ملی شناسایی و پالایش ظرفیت‌های مردمی فعال در عرصه خانواده، ازدواج و فرزندآوریاست. شبکه سازی و توسعه تعاملات مؤسسات و نهادهای مردمی فعال، تمرین طراحی عملیات مشترک بر اساس نظام مسائل استان و حل مسأله توسط مجموعه‌های مردمی از جمله اهداف این رویداد است.

علی عظیمی‌زاده ادامه داد: این رویداد طی دو روز 26 و 27 بهمن ماه در اراک برگزار خواهد شد؛ محورهای اصلی رویداد جامعه‌پرداز را خانواده، زن (هویت زن) و جمعیت (فرزندآوری) است که برنامه‌ریزی در این سه محور برای پیشبرد اهداف جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و... ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار