رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی "همدان" از دستگیری یک عامل توزیع مواد مخدر به نام که مخل آسایش اهالی بود با کشف مقدار ۲۳۵ گرم مواد مخدر صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ 28 January 2024

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری سارق داخل خودرو حین سرقت و عودت کلیه اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سرهنگ"هادی نجفی صالح "در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته و حین گشت زنی ماموران کلانتری" ۱۲ مدرس" شخصی را در حال باز کردن درب یکدستگاه خودرو سواری مشاهده کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به سابقه سرقت در این ساعات از شبانه روز ماموران این شخص را مد نظر قرار داده و حین انتقال اموال سرقتی دستگیر و به کلانتری منتقل که با اعتراف به سرقت و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ نجفی صالح در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با عدم پارک خودرو در معابر و در صورت ضرورت با پارک خودرو در معابر دارای روشنایی لازم و یا استفاده از پارکینگ‌های شبانه روزی از این قبیل سرقت‌ها جلوگیری کنند.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی "همدان" از دستگیری یک عامل توزیع مواد مخدر به نام که مخل آسایش اهالی بود با کشف مقدار ۲۳۵ گرم مواد مخدر صنعتی خبر داد.

سرهنگ "عباس عزیزی" در تشریح این خبر گفت: بنا بر گزارشات مردمی واصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان، و تلاش‌های اطلاعاتی ماموران، احدی از توزیع کنندگان مواد مخدر شناسایی شد.

وی افزود: فرد مذکور با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر و توزیع آن در محله را می‌کرد که در بازرسی از منزل وی مقدار ۲۳۵ گرم مواد مخدر و سه دستگاه ترازوی توزین کشف و متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: به لطف خداوند و همکاری خوب مردم و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر برخورد باتوزیع کنندگان در سطح استان همدان با جدیت انجام و عملیات موصوف نمونه‌ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار