مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انتخابات باید در چارچوب قانون و اخلاق‌مدارانه باشد، گفت: کاندیداها از تخریب چهرۀ یکدیگر پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 28 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عصر امروز در جمع فرهنگیان شهرستان ابهر با بیان اینکه خداوند معلم بشریت است، اظهار داشت: جایگاه و مقام معلمان در محضر الهی بسیار بالا بوده و معلم باغبان فطرت انسان است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را چهار محور اساسی انتخابات عنوان کردند و لازم است متولیان کار بستر را برای این چهار محور آماده کنند.

وی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در انتخابات به دنبال تحول هستیم و دشمن هم به دنبال تحول است، افزود: تحول دشمن ارتجاعی بوده و تحول ما انقلابی است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان این مطلب که تحول ارتجاعی یعنی برگشت به عقب و روی‌گردانی از ارزش‌ها و عقاید نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: با توجه به اینکه بستر ما جامعه اسلامی است، باید ارزش‌ها حفظ شود، اما این ارزش‌ها برای دشمن سنگین است و به همین خاطر درصدد نابودی آن‌هاست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با عدم مشارکت مردم در انتخابات انقلاب ارتجاعی به وجود آورد، گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، زیرا مشارکت بالا قدرت چانه‌زنی و تاثیرگذاری نظام را در مجامع بین‌المللی بالا برده و نقشه‌های دشمنان را از خنثی می‌کند.

وی افزود: مشارکت بالا وحدت ملی را نشان می‌دهد و مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... کشور در سایه امنیت حل می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی تاکید کرد: انتخابات باید در چارچوب قانون و اخلاق‌مدارانه باشد و کاندیدا‌ها از تهمت و افترا و تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار