علیرغم اینکه بیش از یک دهه از شهرستانی لنده می گذرد اما هنوز بسیاری از ادارات این شهرستان مستقر نگردیه و یا به صورت نمایندگی اداره می شوند
کد خبر: ۱۱۵۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 31 January 2024

تعطیلی به جای افتتاحیه در دهه فجر

به گزارش تابناک در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که هر ساله شاهد افتتاح و کلنگ زنی های زیادی در سطح مناطق و شهرستانها هستیم ؛ مردم شهرستان لنده شاهد تعطیلی صندوق کار آفرینی امید این شهرستان می باشند .

این صندوق که بصورت مستقل طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده و به گفته مدیر این صندوق در سال جاری قریب به 9 میلیار تومان پرداختی داشته صبح امروز رسما تعطیل و امکانات آن به شهرستان کهگیلویه آنتقال داده شده است.

تلاش برای رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ ؛ تقویت جایگاه جوانان، اعتلاء ، رشد، تعالی و رفع دغدغه‌‌های شغلی، ازدواج و مسکن جوانان و حمایت از فرصت‌های شغلی موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از جمله وظایف این صندوق می باشد.

علیرغم اینکه بیش از یک دهه از شهرستانی لنده می گذرد اما هنوز بسیاری از ادارات این شهرستان مستقر نگردیه و یا به صورت نمایندگی اداره می شوند. پیش از این نیز پروژه ملی لنده به تشان که با عث خروج دو شهرستان بهمئی و لنده از بن بست می گردید نیز به دلایل واهی تعطیل گردیده است.!!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار