نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه و راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه نمایش وحدت کلمه همه مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 02 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی » در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه برخوردار است و مردم باید در این آزمون حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشند.

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن روز عزت و افتخار است و مردم با شرکت در راهپیمایی این یوم الله، آن را گرامی می‌دارند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات تودهنی محکم به دشمنان و ایادی کفر است.

امام جمعه اراک، به آمادگی کشور برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: انتطار است کاندیداهای انتخابات قانون و اخلاق را رعایت و از وعده غیرعملی پرهیز کنند و مبالغه نکنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نامزدهای انتخاباتی نباید مردم فریبی کنند و با اخلاق اسلامی برخورد کنند.

وی تاکید کرد: همگان به ویژه محققان و اندیشمندان در ابعاد فکری، انگیزشی و اعتقادی وظیفه دارند مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی، امروز پای مکتب خود با همه وجود ایستاده و از آرمان‌های مکتب اسلامی دفاع می‌کنند و این بهترین مسیر است و راه دیگری وجود ندارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، با اشاره به رشد کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: ۲۱۳ هزار انشعاب گاز قبل از انقلاب در کشور بود که اکنون این نعمت در دسترس همه مردم است و در طول شبانه روز ۶۵۰ میلیون مترمکعب گاز به شبکه انتقال، تزریق و مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور به توفیقات بزرگی در دوران انقلاب اسلامی رسیده، گفت: البته اشکالاتی وجود دارد که باید تلاش شود تا ضعف‌ها رفع شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: رییس جمهور و مدیران در تلاشند تا مشکلات و تنگناها در جامعه کاهش یابد و لازم است مدیریت منابع شکل گیرد.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: اولویت در ساخت منازل مسکونی بویژه برای افراد نیازمند باید در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: نمونه سیاست جنگ طلبی غرب در اوکراین و غزه شکل گرفته است و ماهیت غرب این است که تاکنون در اوکراین ۳۰۰ هزار کشته و در غزه بیش از ۲۰ هزار نفر را شهید کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار