فرماندار چوار:
فرماندار چوار از افتتاح و کلنگ زنی ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷۷ میلیارد ریال در این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 04 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۷پروژه در شهرستان چوار همزمان با دهه فجر اظهار داشت: از این تعداد ۲۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۹۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین ۱۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۲۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار چوار عنوان کرد در ادامه پروژه‌های اقتصادی قابل افتتاح در این ایام را ۱ طرح عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این طرح مبلغ ۵۵ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

یعقوبی بیان داشت: مجموع اشتغالزایی کل پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی ۲۶۶ نفر می‌باشد.

وی از جمله این طرح‌ها را آبرسانی به مجتمع مورت چوار، آسفالت سه راهی پتروشیمی تا روستای حاج بختیار، آسفالت روستای بان زیارت به طول ۳/۵ کیلومتر، اجرای طرح هادی روستایی(آسفالت معابر ۲ روستا به‌طول ۱۰ هزار متر مربع)، ایجاد ۲ سایت جدید و ارتقاء ۳ سایت تلفن همراه و اینترنت، احداث تصفیه خانه مورت، آبرسانی به ۱۶ روستای بخش مرکزی، احداث مسیر و پل رودخانه آبی چمسارد، احداث ۲ واحد پرواربندی، افتتاح پل دسترسی روستای سلطان آباد، کلنگ زنی فاز ۲ آبرسانی به بخش بولی بطول ۱۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۲۳ میلیارد تومان و افتتاح درمانگاه تخصصی نور با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان عنوان کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار