رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر استمرار روند تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی برای تحقق اهداف ذاتی دستگاه قضا و صیانت از حقوق عامه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 03 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  هفتمین جلسه شورای قضایی دادگستری آذربایجان غربی با حضور بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دادگستری استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با گرامیداشت دهه مبارکه فجر و یاد و خاطره شهداء و امام شهداء اظهار داشت: مجموعه مدیران قضایی استان و سازمان ها و نهادهای مرتبط با تشکیلات قضایی، تمام عزم خود را در جهت خدمت رسانی به مردم و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف چه جزء وظایف ذاتی آنها باشد و چه در سایر حوزه ها بکار می بندد.

عتباتی ادامه داد:   آذربایجان غربی یکی از استانهای خاص و ویژه کشور و رنگین کمان ادیان است که مردم آن با وحدت و برادری نقش پر رنگی در حوزه تولید و حفظ امنیت عمقی کشور در حوزه‌های مختلف ایفاء می کند و همچنین با داشتن ۶ گمرک رسمی بر توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند.

مقام ارشد قضایی استان افزود: علیرغم تمام کمبودهایی که در استان وجود دارد همه همکاران با جان و دل و تأسی از ارزشهای والای اسلامی و تعامل و انسجام خیلی قوی و خوبی که بین مجموعه ها وجود دارد و با این همت امور تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی به خوبی پیش می رود و امید است این روند همچنان به بهترین شکل ممکن پیش رود.

در ادامه جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز به بیان مطالبی پیرامون موضوع جلسه پرداخت و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار