امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : طلاب و روحانیان می توانند آسیب هایی که در کشور موجب شده انگیزه مشارکت در انتخابات را کاهش یابد، شناسایی و راهکارهای مناسبی برای انگیزش افزایی در جامعه ارایه داده و مسئولیت سنگینی که به عنوان مبلغ دینی و و مرجع دارند به نحو مطلوب انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 07 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست هم اندیشی ستاد انتخابات استان ایلام با طلاب و روحانیان بیان کرد :  امروز معادلات جهانی به سمت شعارهای انقلاب اسلامی پیش می رود و مکاتب حاکم بر جهان از جمله لیبرالیسم ریزش پیدا کرده و رویکرد دنیا به جهان اسلام و اسلام گرایی معطوف شده است.

وی افزود : مشکلاتی در سفره و معیشت مردم وجود دارد اما امروز ایران اسلامی با رشد بسیار سریع در علوم مختلف از جمله نانو، پزشکی و فناوری های جدید در حال پیشرفت است.

کریمی تبار ادامه داد : دستاوردها و توانمندی‌های نظام و انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان امروز بازگو و تبیین شود.

امام جمعه ایلام  خاطرنشان کرد : جمهوری اسلامی نظامی است که شایستگی حمایت و دفاع دارد و امروز بسیاری از آزادیخواهان جهان از جمهوری اسلامی تاسی گرفته و با ظلم جهانی مبارزه می کنند.

وی گفت :  دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از این تأثیرگذاری در جهان هراس دارند و در برابر اقتدار نظام اسلامی دست و پا می زنند./ع

 

بیشتر بخوانید : 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار