عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و شگرف‌ترین پدیده تاریخ ایران معاصر، ذهن و قلم بسیاری از اندیشمندان و پژوهشگران دنیا را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 11 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره خارگ، اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در پیدایش انقلاب اسلامی، عامل دین و مذهب و از جمله مهمترین عناصر و آموزه‌های آن فرهنگ عاشورا است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یکی از رخداد‌های بی نظیر دوران معاصر و فجر جدیدی در تاریخ بشریت است که منشأ آثاری بس شگرف در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... در داخل و خارج از ایران برجا گذاشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و شگرف‌ترین پدیده تاریخ ایران معاصر، ذهن و قلم بسیاری از اندیشمندان و پژوهشگران دنیا را به خود جلب کرده است.

مظفر خاطرنشان کرد: یکی از بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی که در کمتر انقلابی نظیر آن وجود داشته است، مردمی بودن آن است به گونه‌ای که همه ملت ایران در شهر و روستا، از کوچک و بزرگ، زن و مرد در آن مشارکت داشتند، برخلاف انقلاب‌های بزرگ دنیا که طبقات خاصی از جامعه در آن نقش آفرینی کردند.

وی ابراز داشت: به یقین شجره طیبه این انقلاب با بهره‌گیری از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینی مردم نستوه و فداکار ایران و با تکیه بر ریشه‌های استوار پیشینه فرهنگی و سیاسی و اجتماعی آنان بارور و پرثمر گشت.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار