در ۱۱ ماه گذشته انجام شد
مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان گفت: بیش از ۳۳ هزار فقره انشعاب آب طی ۱۱ ماه گذشته در گیلان واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 22 February 2024

علیرضا غیاثی در گفت و گو باخبرنگارتابناک گیلان اظهار کرد: با هدف در دسترس قراردادن و فراهم نمودن امکان برداشت و استفاده آب شرب از شبکه آبرسانی برای گیلانیان عزیز، طی ۱۱ ماه گذشته تعداد ۳۳ هزار و ۳۳۹ فقره انشعاب آب در مناطق شهری و روستایی استان گیلان واگذار شده است.

غیاثی افزود: از بین انشعابات واگذار شده ۱۷ هزار و ۷۳ فقره انشعاب در حوزه شهری و ۱۶ هزار و ۲۶۶ فقره در حوزه روستایی به فروش رفته است.

مدیرعامل آبفای گیلان ضمن معرفی مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت (سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب استان گیلان) به عنوان یکی از درگاه‌های خدمات رسانی ۲۴ ساعته آبفای گیلان گفت: از آنجا که جلب رضایت مشترکین و مردم عزیز استان بسیار حائز اهمیت است و با توجه به ضرورت ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی و همچنین افزایش سطح و سرعت دسترسی مشترکین به درگاه‌های خدماتی شرکت، از ابتدای سال ۱۴۰۲ حدود ۵۴۹ فقره انشعاب نیز از طریق این سامانه واگذار شد.

غیاثی ادامه داد: مشاهده آخرین قبض، پرداخت قبض و اعلام رقم کارکرد کنتور و خرید انشعاب آب و فاضلاب از جمله خدمات پر تقاضای مشترکین و متقاضیان در سامانه مذکور می‌باشد.

وی تصریح کرد: واگذاری این تعداد انشعاب در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۸۰ درصدی در تعداد واگذاری انشعاب و افزایش ۷۷ درصدی در تعداد واحدهای بهره مند از انشعابات واگذارشده نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهدیم و با واگذاری این انشعابات شمار مشترکین آب شرب استان گیلان به ۹۲۷ هزار و ۴۸۰ مشترک و یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۴۱ واحد رسیده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار