امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : معلوم می شود شرکت حداکثری مردم در انتخابات تأثیرگذار است و گرنه دشمنان این‌قدر از خط قرمز خود عبور نکرده و انتخابات را تحریم نمی‌کنند، دشمنان می دانند مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه می‌تواند برای کشور ما امنیت بیشتر، اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی به‌دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 23 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار بیان داشت : در کشور، مردم صاحب انقلاب هستند، در انقلاب و اداره کشور نقش آفرین هستند، مردم پیش‌برنده هستند، عامل اقتدار و امنیت کشور هستند، در پیشرفت و پیروزی کشور نقش‌آفرین هستند، برای شکست دادن دشمن تلاش می‌کنند، دشمن می‌خواهد مردم را از این نظام جدا کند، یعنی در واقع می‌خواهد دشمن جمهوریت نظام را توسط خود مردم از آنان بگیرد.

وی افزود : براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار رکن مشارکت حداکثری، سلامت انتخابات، امنیت و رقابت سالم وظیفه‌ای است که هم مردم و مسئولین بر عهده دارند، مشارکت حداکثری که نمایش مردم‌سالاری دینی در ایران است، وقتی‌ مردم برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند نشانه تعهد مردم به دین و نظام اسلامی است.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  ما در برابر خون شهدا و دربرابر ولایت فقیه مسئولیت داریم، شرکت کردن و شرکت نکردن برای ما هم در دنیا و هم در آخرت پیامد دارد، طبیعتاً هر کسی که دل در گرو به کشور خودش دارد اگر هم دل در گرو انقلاب اسلامی نداشته باشد، اهمیت انتخابات برای او مشخص است و در انتخابات پیشگام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کلید خوش‌بختی جامعه این است که افراد کاردان، لایق، متخصص و متعهد در رأس کار قرار بگیرند و از طرفی هم منشأ نابسامانی ها و مسائل اجتماعی ناشی از ریاست نااهلان و افراد نالایق بر جامعه است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : انسان‌های کوچک وقتی در جایگاه بزرگ قرار بگیرند، به‌آسانی حقارت آن‌ها آشکار می‌شود، اگر کسی صلاحیت کاری را در خود می‌بیند و پیشگام می‌شود، خوب است ام وقتی انسان در جامعه می‌بیند افراد شایسته‌تری هستند اسلام به ما می‌گوید که بگذارید دیگران پیشگام شوند و اگر ببیند که بهتر از او در جامعه حضور دارد خیانت به خدا و رسول خدا(ص) و مسلمانان کرده‌است.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار مطرح کرد : یک نماینده مجلس علاوه براین‌که مردم به او رأی می‌دهند تا به‌عنوان وکیل مردم انتخاب می‌شود براساس اصل شصت و هفتم قانون اساسی، این نماینده منتخب مردم باید سوگند به کلام‌الله مجید و هم با تکیه به شرافت انسانی خود یاد کرده و ودیعه‌ای که ملت به او سپرده به‌عنوان امینی عادل پاسداری و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت کند و به استقلال، اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پای‌بند باشد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار