مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از گازرسانی به ۱۳۸ روستای صعب‌العبور و ۱۷۳ واحد صنعتی در طول خدمت دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 24 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد به دستاورد‌ها و برنامه‌های شرکت گاز استان زنجان در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: توسعه خدمات گازرسانی و رفاه عمومی از اولویت‌های اصلی مسئولان شرکت گاز استان زنجان در این دولت است.

وی با اشاره به اینکه در راستای گازرسانی به روستا‌های صعب‌العبور طی دو سال اخیر، ۱۰۵۷ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است، افزود: با اجرای ۱۳۷ طرح گازرسانی روستایی در استان زنجان انشعاب گاز ۱۰ هزار و ۶۳۱ مشترک جدید روستایی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تعداد مشترکان گاز خانگی روستا‌های استان را ۱۵ هزار و ۷۹۶ مشترک اعلام کرد و گفت: به همت مسئولان شرکت گاز استان زنجان، در حال حاضر ۹۸.۵ درصد خانوار‌های روستایی زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

سلیمانی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه شرکت گاز استان به توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در بخش صنعتی، ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه گازرسانی در بخش صنعتی زمینه ساز ایجاد رشد اقتصادی، اشتغال پایدار و توسعه استان است، شرکت گاز استان زنجان در دو سال اخیر اقدامات موثری در راستای توسعه گازرسانی در بخش صنعتی انجام داده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵۵۳ واحد صنعتی در استان زنجان جزو مشترکان گاز طبیعی هستند که ۷ درصد از آن‌ها در دولت سیزدهم به شبکه گازرسانی کشور متصل شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان یاد آور شد: هم اکنون، ۱۵ شهرک صنعتی، ۳ ناحیه صنعتی فعال استان و همچنین ۳ محور صنعتی ذاکر - بناب، روی و نورین و ۴۳ جایگاه CNG در استان زنجان بهره‌مند از گاز طبیعی هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار