استاندار زنجان گفت: انتخابات مظهر اعتماد متقابل مردم و نظام و مهمترین پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 25 February 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی در جمع شماری از شهروندان به توانمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور اشاره کرد و افزود: تامین و توسعه زیرساخت‌ها و توانمندی‌های دفاعی جزو نقاط قوت سخت‌افزاری است و سازوکار حکمرانی نیز شامل توانمندی‌های نرم‌افزاری می‌شود که زمینه تقویت آن در انتخابات فراهم است.

وی با بیان اینکه اگر حاکمیتی متکی به مردم نباشد، دشمنان به آن طمع می‌کنند، تصریح کرد: ساز و کار اعتماد و اتکای به مردم، انتخابات است و زمینه برای حضور سلایق در آن هم فراهم است.

افشارچی به ضرورت توجه به توانمندی افراد در انتخابات مجلس تاکید کرد و افزود: انتخابات مجلس نقش مهمی در سرنوشت کشور و استان‌ها دارد.

این مسئول با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات موجب کم شدن فشار تحریم دشمنان می‌شود، گفت: مشارکت بالا به نفع کشور و انتخاب درست افراد هم به نفع استان و توسعه مناطق است.

استاندار زنجان در بخشی دیگری از سخنان خود به مشکل تورم اشاره کرد و ادامه داد: برخی مسائل مثل تورم در طی سال‌ها وضعیت مزمن پیدا کرده و حل آنها نیز نیازمند زمان است.

نماینده عالی دولت در استان، همچنین به پیگیری برخی طرح‌های صنعتی و کشاورزی در استان اشاره کرد و یادآور شد: استان زنجان در بخش‌های مختلف مثل توسعه صنعتی وضعیت خوبی نسبت به برخی استان‌های همجوار دارد.

افشارچی به تعیین تکلیف پسماند روی اشاره کرد و افزود: امسال منابعی از این محل عاید استان شده و قرار است برای توسعه استان هزینه شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار