سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: مجتمع خدماتی – رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان البرز آماده استقبال و خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 27 February 2024

به گزارش «تابناک البرز» سید علی موسوی اظهار کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی باید تلاش کنیم با ارائه بهترین خدمات میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشیم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در استان، افزود: برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

موسوی، نصب بنر اطلاع‌رسانی و درج شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰ ، ۳۰۰۰۱۴۱ و شماره مدیر داخلی مجتمع‌های خدماتی برای ارتباط بیشتر با کاربران جاده‌ای و ارائه دستورالعمل برای فعالیت شبانه‌روزی غرفه تجاری و خدمات‌رسان از قبیل فروشگاه و جایگاه مجتمع‌ها را اقداماتی دانست که برای استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با توضیح اینکه برای این ایام نحوه کشیک‌های نوروزی مجمتع‌های خدماتی رفاهی نیز تعیین و کمیته استانی نظارت بر مجتمع‌ها برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به کاربران جاده‌ای تشکیل شده است، افزود: باتوجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان تدابیری اتخاذ شده که در وقت نماز مغرب، اذان در مجتمع‌های خدماتی- رفاهی پخش شود و بین روزه‌داران افطاری رایگان توزیع شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت عملکرد مجتمع‌های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره‌ کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند که این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی به صورت روزانه صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار