مدیرعامل آبفا استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح جهاد آبرسانی در سطح استان با همکاری ۷ گروه مختلف از خیرین سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 03 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی اظهار داشت: هفت گروه از خیرین آبرسان کشور در چهارمحال و بختیاری با شرکت آب و فاضلاب در حال فعالیت هستند. شرکت آب و فاضلاب در طرح جهاد آبرسانی خصوصا در مناطق محروم روستایی با تمام توان در حال فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) یک شهر و ۵۳ روستای شهرستان لردگان، ۳۰ روستای شهرستان خانمیرزا، ۱۰ روستای شهرستان کیار و همچنین در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل هم در حال انجام کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: روستای کهن‌دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار را نیز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی آبرسانی کرده است.

وی عنوان کرد: قرارگاه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه علاوه بر خدمت‌رسانی در شهرستان اردل در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ نیز مجتمع آبرسانی ۱۱ روستای زردکوه را در منطقه دهناش در حال انجام دارد که پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای دارد.

کریمی در تشریح دیگر پروژه‌های جهاد آبرسانی افزود: در بخش میانکوه شهرستان اردل و بسیج سازندگی استان مجتمع آبرسانی هفت روستای اوره بارز در بخش منج شهرستان لردگان انجام شد که مردم این مناطق به زودی از نتایج این فعالیت‌های آبرسانی بهره مند می‌شوند.

وی از خیرین آبرسان که فعالیت‌های آن‌ها با شرکت آب و فاضلاب در حوزه آبرسانی روستایی در کل استان پراکنده است تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امید است با همراهی بیش از پیش در آینده‌ای نزدیک بتوان خدماتی شایسته و در شأن مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری یادآوری کرد: برای انجام این پروژه‌ها تاکنون ۲۴۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار