هافبک استقلال ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم گفت: برخی شیطنت‌ها در تیم ما می‌شود که امیدوارم تا قبل از عید تمام شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ 04 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم استقلال، پس از باخت ۲ بر صفرمقابل مس رفسنجان و کنار رفتن آبی‌ها از مسابقات جام حذفی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما تلاش خود را کرد، ولی متاسفانه نتیجه آنطور که باید می‌شد در نیامد. فکر می‌کنم باز هم بحث داوری داشتیم و کارشناسان درباره آن صحبت کردند و گل دوم آن‌ها آفساید بود و پنالتی ما هم باید تکرار می‌شده است.

او با وجود انتقاد از داوری بازی تصریح کرد: البته این‌ها دلیل خوبی نیست و ما باید از هواداران خود معذرت خواهی کنیم. همانطور که روز برد از آن‌ها تشکر می‌کنیم، الان هم عذرخواهی می‌کنیم و مسئولیت این باخت با ما است و امیدواریم جبران کنیم. انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند و خواسته آن‌ها به حق است. با این حال کل تیم تلاش کرد و شرمنده هواداران هستیم. امیدوارم در جای دیگر جبران کنم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی لیگ را به هواداران می‌دهد، توضیح داد: تمام تلاش خود را تا الان کرده‌ایم. نیمه اول روی اتفاق خوردیم و باید گل مساوی را می‌زدیم. موقعیت زیادی داشتیم، اما نشد. معذرت‌خواهی کردم و وظیفه من بود. یکسری مشکلات هست و دوباره در این دو، سه روز اخیر در تیم ما شیطنت‌هایی شده است که خوب نیست.

او تاکید کرد: آرزو می‌کنم این مشکلات تا قبل از عید برطرف شود. شیطنت‌های ریز و درشتی در تیم ما رخ می‌دهد که باید این کار‌ها را تمام کنند. کسی که از این اتفاقات آسیب می‌بیند تیم و هواداران هستند. سر یک سری اتفاقات کوچک و بزرگ تمرکز بازیکنان را بهم می‌زنند که واقعا باید تمام شود و امیدوارم قبل از عید این مسائل برطرف شود. در غیر اینصورت ضرر اصلی را تیم و هواداران می‌کنند.

چشمی در پایان صحبت‌های خود نیز گفت: ما سه، چهار بازی سخت خارج از خانه پیش رو داریم. برنامه‌ریزی بازی‌ها هم به نحوی است که تیم ما آسیب می‌بیند. ما حتی در روز برد هم گفتیم که از داوری آسیب دیده‌ایم و گلایه‌های تیم ما برای باخت امروز نیست. امیدوارم دیگر این بلا‌ها را سر تیم ما نیاورند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار