مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از وضعیت مالی این تیم به شدت گلایه کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، پورمحمدی پس از صعود مس رفسنجان در جام حذفی با برد ۲ بر صفر مقابل استقلال، اظهار کرد: این برد را به همه مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم که امشب از نتیجه خیلی خوشحال شدند و موج مثبتی در شهر به راه افتاده است. خوشبختانه پس از اتفاقات بدی که فصل اول داشتیم، اکنون مردم هم خوشحالند و به تیم امیدوار هستند.

وی ادامه داد: مردم امشب دیدند که تیم ما یک سر و گردن از استقلال تهران بالاتر بود خیلی تیم‌ها در چنین شرایطی اقدام به وقت تلف کردن می‌کنند و بازی ضد فوتبال ارائه می‌دهند، کاری که استقلال تهران در نیم فصل اول مقابل ما انجام داد، اما امشب علاوه بر اینکه نتیجه را بردیم و از نظر فنی بالاتر بودیم در اخلاق هم برنده بودیم. من خودم شاهد بودم آقای نویدکیا با یکی از بازیکنان برخورد کرد که چرا توپ را نگه می‌دارد. همه دیدند فوتبال هجومی که به مردم قول آن را داده بودیم، انجام شد و این نیز مبارک مردم رفسنجان باشد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره مطالبات بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: شرکت مس همیشه حامی تیم ما بوده است، اما متاسفانه در دو ماه گذشته هیچ دریافتی نداشته‌ایم و باشگاه به حال خود رها شده است و‌ای کاش تصمیمی گرفته می‌شد که موضع نسبت به باشگاه به چه صورتی است. می‌خواهند تیم به رده بالاتر صعود کند یا در رده‌ای که هست باقی بماند. ما اصلاً نمی‌دانیم داستان چه چیزی است.

او بیان کرد: من یک ماه و نیم پیش استعفایم را به مسئولان تحویل دادم و به آن‌ها گفتم که اگر با ما نمی‌خواهید ادامه دهید یا به دنبال مدیر مورد نظرتان هستید، من استعفا داده‌ام و کسی را بیاورید که با او موافق باشید و به او پول بدهید، همان چیزی که اکنون در مس کرمان انجام شده و با آمدن مدیر مورد توافق، در چندین نوبت به آن‌ها پول تزریق شده است. آخرین باری که بازیکنان ما پول دریافت کردند به پیش از بازی با سپاهان برمی‌گردد. اکنون باید ۵۰ درصد به بازیکنان پول پرداخت کرده باشیم، اما در دریافتی آن‌ها ۳۵ تا ۴۰ درصد است.

پورمحمدی تاکید کرد: بازیکنان تا الان به احترام محرم نویدکیا حرفی نزده‌اند و مصاحبه‌ای نداشتند و حتی تمرینات تعطیل نشده و دست به اعتصاب نزده‌اند. به هر حال این گلایه به شرکت وارد است که با توجه به اینکه تیم در بهترین وضعیت فنی و اخلاقی قرار دارد درگیر بحران مالی شدید است. چند روز گذشته قول‌هایی داده‌اند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. من از کادر فنی و بازیکنان معذرت خواهی می‌کنم که نتوانستم منابع مالی که به آن‌ها قول داده بودم محقق شود.

او خاطرنشان کرد: یا باید با استعفای من موافقت شود یا وقتی که این اتفاق رقم نمی‌خورد، به من بگویند شما کارت را انجام بده و ما اشکالات را رفع می‌کنیم، اما نه تزریق مالی می‌شود و نه با استعفای من موافقت می‌کنند یک وضعیت نابسامان و مبهم داریم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار