مدیرعامل صندوق امداد ولایت کشور مطرح کرد.
مدیرعامل صندوق امداد ولایت کشور گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع صندوق امداد ولایت به نیازمندان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 08 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی عاشوری، مدیرعامل صندوق امداد ولایت کشور در مراسم بهره برداری از ساختمان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و ترویج فرهنگ قرض الحسنه، گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۱۳۹۵ با مجوز بانک مرکزی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و هدف از ایجاد و تأسیس صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، افتتاح حساب و پردا خت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه است.

وی با اشاره به آمار شعبه‌های صندوق امداد ولایت در کشور، تصریح کرد:: این صندوق ۳۴ شعبه در کشور دارد و در تمامی ادارات کمیته امداد باجه صندوق امداد ولایت فعالیت قرض الحسنه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد.

عاشوری افزود: در این صندوق تسهیلات تا ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشورگفت: در حال حاضر بیش از ۹ میلیون مشتری در صندوق امداد ولایت در کشور وجود دارد و از خدمات ما استفاده می‌کنند و این صندوق به شبکه شتاب کشوری وصل است.

عاشوری عنوان کرد: در یازده ماهه سال جاری ۲۴۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۴۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این صندوق، به مددجویان و دیگر نیازمندان در کشور پرداخت شده است.

وی تأکید کرد: تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سرفصل‌های کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، درمان و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار